Recenze (20)
Půlnoc v Paříži (2011)
Allenovka vhodná i pro lidi, co Allena nemají v lásce.
Wrecked (2010)
Pointa udržela tento snímek nad vodou, ve které po celou dobu zdatně krauloval Adrien Brody. Jako krátkometrážní film by to nemělo chybu.
Hříšníci a svatí (2010)
Akční béčko jako vystřižené z osmdesátek, jen v moderní áčkové stylizaci. Obsadit Johnnyho Stronga (ani není ve zdejší databázi) do hlavní role byl asi geniální ekonomický tah - přitáhneme k tomuhle filmu fanoušky kapely Operator a ještě dostaneme soundtrack zdarma. Komu záleží na tom, že je to herec na baterky? Všechny dialogy jsou retardované, naštěstí to dokáže vyvážit správně naturalistická akce.
Stalo se (2008)
Dost možná největší mindfuck v dějinách kinematografie. Pokud se k tomu Shyamalan (který dle titulků "hraje jméno" Joeyho na displeji mobilního telefonu) nebo Wahlberg (který hraje až nadlidsky příšerně) přiznají, tak jim zasalutuju. Do té doby to zůstane jenom nechtěně vtipnou fraškou.
Femme Fatale (2002)
- Haven't we met before? Somewhere? - Only in my dreams. Snová látka převedená na plátno. Životní zážitek.
Treme (2010) (seriál)
Provizorní hodnocení po čtyřech dílech. Samotná premisa mě zprvu nijak nenadchla, spíš naopak, ale v reálu to všechno nějakým zázrakem nakonec funguje dokonale.
Volání divočiny (1966)
Geniální John Barry "udělal" tento film. A navíc miluju kočičky...
Měsíční svit (1985) (seriál)
Se začátkem sexuálního vztahu mezi Brucem a Cybill paradoxně došlo k úbytku chemie mezi nimi. Vlastně ne paradoxně. Když celý seriál více či méně nápadně směřuje k jedné věci, je jasné, že po jejím dosažení to ztratí náboj. Asi se to v tom momentě mělo utnout. Na druhou stranu by zas nevznikly hlášky jako: "Bušil jsem do ní celou noc jak BLACK & DECKER®"
Pátý element (1997)
Je to zelený!
Můj soused zabiják (2000)
- "Mám úplně to samý auto." - "Vážně?" - "Ne." Za již zmíněnou hozenou plechovku s pivem jedna hvězdička navíc.