Recenze (31)
Forrest Gump (1994)
taky bych chtěl obchovat s jablky
Drive (2011)
fááákt hustýý
Diktátor (2012)
Mám pro vás Aladeen zprávu tohle je vážně Aladeen film :-D
Líbáš jako ďábel (2012)
Z kina sem odcházel s pocitem totálně zahozeného pátečního večera :(. Je to vážně zlé, 2 hodiny sledujete stupidně se chovající postavy, protloukající se snadno odhadnutelným dalším dějem. PP v podobě, jéé náhodou tu máme v prostřed záběru instantní Jacobs, nebo náhodou zbytečná scéna kde postava leze kolem obřího nápisu Direct mi už leze krkem. Samozřejmě že sem to tušil dopředu co mě čeká a sám od sebe bych na to nekoukal ani v TV, ale co bysme pro ty naše kočky neobětovali že chlapi ;-)
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Ani jsem nevěděl že režsér je Frič, Jinak Sovák, Hrušínský a Lohniský, všichni perfektní.
Velkolepé století (2011) (seriál)
Nemohu sledovat déle než 10 minut, pak mám nutkání házet těžké předměty směrem k televizi.
První krok (2009) (seriál)
Jako nástroj k mučení výborné.
Dva lidi v ZOO (1989)
Strašně protivné, netuším co by na tom mělo děti zaujmout.
Robota (2010) (TV film)
V dokumentu zazní děsivě aktuální otázka "Co s přebytečnými lidmi?" popřemýšlejte o tom lidičky.
Koyaanisqatsi (1982)
Václav Klaus by řek,l že je to falešňoučký ekoteroristický fanflet, ale hluboce by se mýlil. Jeden z mých nejvetších filmových zažitků.