Recenze (2 927)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dvě hvězdičky, protože jsem se párkrát i zasmál a to v komedii jde, že? "Příběh" je tam na škodu a vlastně tam ani nemusel být, stejně nedává smysl. Herecky zajímavý je jen Kotek a ten hlavní Brňák, jinak je to jedna velká bída, což mě mrzí zejména u Polívkové a Stárkové. Největší radost mi udělalo že jsme na to nakonec nešli do kina a doufám, že už se na to nikdy nebudu muset dívat znovu.
Žraločí teror: USS Indianapolis (2020) (TV film)
Není to žádný zázrak, pokud se jedná o efekty a vůbec tu hranou rekonstrukci, ale nejsou tu žádné zbytečné kecy, informace jsou podávány přehledně a srozumitelně, takže jde o dobrý dokument o jedné velké pool party...
Ztratil se pes (2023)
Postteenagerská revolta skrze psa... no, to je dílo. Nejzajímavější je ta road-movie pasáž, kdy se rozvíjí psychologie otce a syna. No, nicméně ten závěr... Ta pila, na kterou tady tlačí, musela prasknout, jinak to není možné.
Irské přání (2024)
Všechna klišé o Irsku zhmotnělá v natvrdlé romantické "komedii", samozřejmě nechybí ani ten jejich tanec. A můžete hádat jak to dopadne. Určitě to uhodnete...
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Nádherná práce, shlédnuto s přiblbým úsměvem.
Labuť (2023)
Nejvážnější povídka, která není komediální, ale mrazivá.
Krysař (2023)
Výborná povídka a opět skvěle zpracovaná. Někdo pendrek?
Otrava (2023)
Perfektní záležitost, dlouho jsem se tak nepobavil. Krásná práce.
Mladá dáma (2024)
Asi mám radši "naše" pohádky s draky. Tohle totiž není pohádka, ale fantasy survivor západního stylu. Už od první minuty je jasné, že se po vzoru "Jak vycvičit draka" nakonec otloukánek s potvorou spřátelí a spolu dají pořádnou revenge... Mno.
Metaloví lordi (2022)
Pohodová ultrapozitivní komedie podle milionkrát ohraného scénáře. Poselství filmu - poslouchejte muziku jaká se vám líbí, ať už je jakákoliv - můžu jen podepsat.