Poslední recenze (1 458)
Godzilla Minus One (2023)
Místy poměrně zdlouhavé, ale jinak sympatický monster biják, který ukazuje, že Godzille to "sluší" víc, když je padouchem a nesnaží se zachraňovat lidstvo.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Po přečtení některých recenzí a názorů jsem to čekal mnohem horší. Vlastně mi výrazněji vadila jediná věc a to přehnané množství postav a s tím spojená občasná roztříštěnost příběhu, ale jinak je to příjemně nostalgický výlet do universa Krotitelů duchů a byť jsem asi v menšině, tak mě to bavilo víc než Afterlife a to i díky tomu, že se více prostoru dostali původní Krotitelé duchů a Janine v uniformě je velký bonus.
Star Wars: Příběhy z Impéria (2024) (seriál)
V první řadě jsem rád, že dostávají prostor i vedlejší postavy. Proto jsem měl raději klasický kreslené Klonové války, které pracovaly s tou samou myšlenkou na rozdíl od počítačově animovaných Klonových válek. Co se týče Příběhů Impéria, tak jsou sice limitovány krátkou stopáží a počítají s tím, že divák zná slušnou řádku dalších projektů z universa Star Wars, ale pokud do téhle skupiny patříte, pak si prostě musíte tuhle sympaticky temnou podívanou užít. Mimochodem, vizuály jsou skvělé.