Poslední recenze (11)
Zbrusu Nový zákon (2015)
V poslední době jednoznačně nejlepší film, co jsem viděla. Originálně a velmi neotřele zpracovaný příběh o tom, jak vypadá všední život Boha a co se stane, když se proti němu vzbouří jeho pubertální dcera. Co kdybyste věděli, kolik času na Zemi vám ještě zbývá?
Rezistence (2015)
Před kinem říkám: "Nejlepší je nic od filmu nečekat, pak člověk není zklamanej, takže radši nic neočekávám." A co říkám po kině? Že jsem i přes to zklamaná, což snad ani nejde, když člověk nic neočekává, ale stalo se. A to jsem knižní sérii četla jedním dechem. :D Divergence byla pro mě o 100% lepší než tenhle paskvil. Film byl po většinu času němý, téměř žádná hudba, což u mě znamená vždy mínus. Za celý film jsem postřehla dva rádoby vtipy, které měla na svědomí tatáž postava. Co mělo být dojemné, dojemné rozhodně nebylo. Co hodnotím nejlépe, jsou scény z Mírumilovnosti a Kate Winslet jako potvora, toť vše. Domluvila jsem.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nemůžu říct, že bych byla zklamaná, protože už třetí díl knížky mě zklamal, takže jsem už jen byla zvědavá, co z toho filmaři stvoří, zvlášť, když to zase dělí na dva díly. Musím říct, že film byl lepší než předloha, ale předešlé filmy se mi i tak líbí víc. musím podotknout, že Julianne Moore se mi v roli prezidentky 13. kraje velmi líbila.