Oblíbené filmy (4)
Neříkej ani slovo (2001)
Svět podle Lelanda (2003)
Život Davida Galea (2003)
Bláznivý (2001)
Filmy z prostředí léčeben či blázinců se mi vždycky líbily. Mají svoji hloubku a pokud jsou pod dobrou taktovkou a s kvalitním hereckým obsazením, tak opravdu stojí za to. Tohle se mě opravdu dotklo. Dala bych 4*, ale za Josepha ještě jednu přidávám.