Poslední recenze (183)
Triumf (2017)
Projednou jsem ráda, že mám špatnou pamět na všechny fotbaly, které jsem kdy viděla, a nepamatovala jsem si, zda se to Albáncům povedlo nebo ne. Strašně napínavé to bylo!
Angel (1999) (seriál)
Koukala jsem na to z lásky k buffyverse... ale bavit mě to začalo až po příchodu Illyrie a opravdu záležet na postavách mi začalo až v posledním díle :) Rozhodně nebudu sledovat jako Buffy vícekrát, ale jsem ráda, že jsem viděla :)
Kmotr II (1974)
Pokud jsem jedničce dala pět hvězd, dvojce bych snad dala ještě o půl hvězdičky víc..:)