V den svatby je Sára zatčena federály za vraždu Michaelovy matky a zavřena do ženské věznice. Generál Krantz, který v mužské části vězení čeká na popravu, vypíše odměnu 100 000 tomu, kdo Sáru zabije. Michael nemá jinou možnost než jí dostat ven… (liquido26)

Recenze (169)

H34D

Celá čtvrtá série byla hambou jinak výborného seriálu (ano stojím si za tím, že ač třetí série nebyla tak geniální a dokonalá jako první, stále byla úžasně zábavná a napínavá), nejen, že byla stupidní, kompletně vycucaná z prstu, ale měla i vážné logické trhliny. I když je závěrečný dvojdíl z ní asi nejlepší, moc nechápu jeho smysl, protože uzavření v 22. dílu bylo více než dostačující, naopak jeho poslední sladké minuty byly výborné. The Final Break má stupidní úvod zápletky, relativně promyšlený a efektní děj, jenže opět neuvěřitelně hloupý závěr (dva drátky se dají spojit i jinak). Sám si tluču do hlavy, že dávám nakonec 3*, ale ono to přesto bylo vcelku zábavné... 5/10 ()

Hwaelos

Čtvrtá série Prison Breaku byla výsměchem všem, kteří si seriál oblíbili. Rozplizlá a mělká jak Balaton a natahovaná jak špageta Lady a Trumpa. Zakončení bylo pro akční příběh víc než neadekvátní. Tak trochu jsem do Final Breaku vkládal důvěru, že to nějak zalepí, ale chyba lávky. Je sice pravda, že Útěku z vězení vždycky nejvíc slušel pokus o útěk z vězení (trochu polopaticky tím říkám, že první a třetí série měla největší koule), ale průšvih je opět ve stopáži. Jako by si tvůrci řekli, že když tak dlouho natahovali seriál, u filmu to udělají přesně naopak. Zkratkovitý, nelogický a bezradný příběh budiž výsledkem. ()

DruidKarel

947. hodnocený film: Tak tady se to už zamotalo příliš a i když bych měl zvolit jednoznačně nižší hodnocení, musím hodnotit takto, protože tento "díl" je součástí fenomenálního celku, který zůstane navždy v mé mysli. 5* mu tedy dám, i když přiznávám, že jsem ovlivněnej celou sérií, která mě fakt dostala. 5* ()

frolish

Pocas totalneho "zhovadovania" serialu v druhej polovici stvrtej serie som sa modlil, aby bolo aspon zakoncenie dostojne, take, ake si vynikajuce prve dve serie zasluzia. A musim skonstatovat, ze sa mi to viacmenej splnilo. Skvela atmosfera z prvej serie sa sice uplne nevratila, no zaverecne dojimave sceny na mna zaposobili naplno. Velmi solidne zakoncenie mojho najoblubenejsieho serialu. ()

Martinibaby

Věděla jsem, že to tak bude, že seriál neskončí podle mých naivně optimistických představ a přání, ale i přes to jsem pořád doufala, co kdyby? Ne. A možná je to dobře. Ale i tak se mi nelíbilo, že se to všechno odehrálo tak ráz na ráz, působilo to tak nějak ne-prison-breakově a moc prvoplánově.. To je ale jediná věc, kterou bych zakončení PB vytkla a více méně si za to můžu sama, protože podvědomě bych pořád a pořád chtěla vidět nějaký další díl :) ()

• Film sa skladá z dvoch posledných častí štvrtej série - "The Old Ball and Chain" a "Free". (m.a.t.o.)