Las Vegas zaplaví nemrtví a parta žoldáků vsadí všechno na jednu kartu, když se odhodlá k největší loupeži v dějinách uprostřed karanténní zóny. (Netflix)

Recenze (670)

KarelR

Od začátku jsem počítal s tím, že bude Armáda mrtvých odvyprávěná stejně mizerně jako ostatní Snyderovy filmy. Nikdy by mě však nenapadlo, že v ní budou chybět pořádně cool postavy… a že bude vypadat tak ošklivě! U Zacka vždycky byly základem hlavně krásné obrázky a nosní hrdinové. Tady je ale divák trápen polorozmazaným peklíčkem, z něhož jen občas vykoukne slušná akční scéna, a vyloženě tu není komu fandit. Zdaleka nejpůsobivější jsou vlastně výlety za superzombíky (a ve finále konečně přijde nefalšovaný popcorn). Jinak se však Armáda mrtvých chlubí jen tunou háčků, které absolutně nikam nevedou, což je u filmu s tak prázdnou první hodinou docela bolest. Jako pitomé akční béčko je to i přes tohle všechno docela v klidu. Pokud ale mluvíme o comebacku „uctívaného vizionáře“, který měl konečně ukázat, jaký je machr bez svázaných rukou, derou se mi na mysl jen dvě slova – mrzuté zklamání! ()

Slasher

Není to tak dotažený, ani tak úplně "snyderovský nářez" jak jsem čekal/ doufal, připomíná Ayera a jeho drsný krimi béčka. Měl bych asi deset dílčích námitek (pár slabších postav v týmu, zbytečných 20 minut stopáže, nepřesvědčivý kmen alfa zombíků, divná fokus práce s kamerou...), ale v pohodě - pořád cool otevírací titulková sekvence, pěkný mix oldies písniček a vůbec fajn nenáročná zábava, co je mi sympatičtější než většina dnešní piččí produkce. ♪♫ ()

Spiker01

Musím na sebe prásknout, že se na každý Snyderův film těším. Už jsem sice zombie tématikou malinko přesycen a nedávno jsem viděl Snyderovu prvotinu Dawn of the Dead, což je rozhodně lepší film, i tak jsem si netflixáckou největší květnovou premiéru celkem užil. Hezky se na to koukalo, výprava a triky jsou úplně v pohodě, Bautista je sympaťák jako vždy a příběh je jedna velká vykrádačka Peninsuly s nespočtem nejrůznějších nejen zombie klišé. Ano, je to taková hoodně krvavá a místy nechutná spotřebka pro masy, zde klasicky podhodnocená, ale své kvality rozhodně má a já se těším na Snyderův další projekt, který doufejme nebude sequel tohoto. ()

Eliott

Přestože jsem velkým přiznivcem zombie hororů, dlouho jsem nevěděl, co od tohoto díla očekávat. Snyder má totiž na svém kontě několik poměrně velkých kaněk ve formě novodobých DC filmů a tak jsem tento film začal s napětím očekávat až po zveřejnění Zack Snyder's Justice League. Kdy jsem si uvědomil, že ty příšerné filmy pravděpodobně nebyly jeho chybou. Nicméně dílem jsem nadšený a tak musím dát plný počet hvězd, ale jisté výhrady bych přeci jen měl. Ke kladům: Z hlediska akce je dílo téměř dokonalé, efekty a kostýmy dechberoucí a na každém členovi týmu vám upřímě záleží. Další skvělý nápad byl upgrade zombie a jejich rozdělení na vícero druhů. Jako největší zápor mi naopak připadala pravá podstata celé mise zcela nelogická, kdy mohl japonec dojít k cíli mnohem jednodušeji a ani kolem toho nemusel hrát takové divadlo. Druhým záporem je značný plot armor hrdinů a nevyrovnaná síla zombie v závislosti na tom, s kým zrovna bojují. V poslední řadě na mě finální dojemná scéna vůbec nezapůsobila a příjde mi, že Snyder bohužel ve svých filmech neumí příliš zahrát na city. Konec mě však překvapil i potěšil a to mne v mém 5* rozhodnutí jen utvrzuje. Sice v dolní hranici, ale 82% PS: Těším se na opětovné shlédnutí. ()

EdaS

Mohla to být zombie heist jízda, místo toho je to hnusně vypadající utahaná srágora s mátožným obsazením, neustále přeostřující kamerou a scénářem, který by potřeboval… roztrhat a začít s ním znova. Nemá to styl, štávu, napětí, působivou akci nebo zajímavé hrdiny. Za něco stojí snad jen výprava. Velké zklamání. ()

Zajímavosti (25)

• Pro film byla natočena také scéna se striptérem, který měl ukousnutý kus penisu. Do závěrečné verze filmu se však nedostala. (HellFire)
  • První film Zacka Snydera natočený na digitální film. Všechny předchozí filmy byly natáčeny na 35 nebo 65 mm film. Jedinou výjimku tvoří epilog z Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021), který Snyder natáčel digitálními kamerami kvůli pandemii koronaviru. (HellFire)
  • Film byl v době svého vydání díky rozpočtu 90 milionů amerických dolarů druhým nejdražším natočeným zombie filmem. Prvenství drží film Světová válka Z (2013) s rozpočtem 160 milionů dolarů, který měl mít původně stejný rozpočet jako Armáda mrtvých, dotáčky však rozpočet navýšily o dalších 70 milionů. (NiWi)