Recenze (3 495)
Saw 3D (2010)
Prvá dobrá časť od jednotky. Po hodinách a rokoch úbohých pokusov o céčkovú drámu, sa z toho konečne stal zábavný popcorn. 65%
Electra (2023)
Ale keď ona má tak divný účes, fňuk. ;(
Marvel's Luke Cage - Okamžik pravdy (2016) (epizoda)
“You like my Biggie photo?” Bomba začiatok.
Metropie (2009)
Celkom fajn hypnóza, akurát nedáva moc zmysel.
Saw 6 (2009)
Je to síce o jeden a pol triedy lepšie ako väčšina predošlých častí, furt je to ale len ďalšie prázdne dojenie trapného a nezaujímavého príbehu s céčkovými hercami, hrajúceho sa na ľavicovú obžalobu.
Ricky Stanicky (2024)
guilty pleasure.
Ferrari (2023)
Scéna v opere top! Nezaslúžený, avšak pochopiteľný prepadák. Ten film je nedivácky, nervózny a nesympatický. Všetko úmyselne. Pretože takto sa to stalo. Ja som ten príbeh mimochodom nepoznal, takže celkom preplesk.
Co kdyby...? - Co kdyby... Kahhori přetvořila svět? (2023) (epizoda)
Pri celovečernej stopáži by ma to nebavilo, ako hraný film asi tiež nie. Ale takto, jak to je, sa jedná o jednu z top epizód. Polhodinová pastva pre oči.
Pan Pickwick (1987) (TV film)
Toľko dobrých hercov a také utrpenie. Ale som to práve dočítal a inú adaptáciu som nenašiel. Dychovka a recitovanie do hudby, pričom spievajú všetci a väčšina nemá ani sluch. Snaď nikdy nezostarnem natoľko, že sa mi toto bude páčiť. Ps: Šafránková s Macháčkovou šukatelné.
Život Briana (1979)
Pred rokmi som bol v kine na Zmysle života, teraz konečne aj Brian! Videl som ten film 20krát a keď prišiel Bigus Dickus, opäť som vyprskol a plakal.