Poslední recenze (1 348)
Manželé Stodolovi (2023)
Páreček k pohledání..hlavně ta vyzobana slunečnice..jak se cejtila..tvl.. svine.. chlap očividně nějakej poloretardovanej celoživotní sub panic..udělal by pro ní cokoliv..každopádně oba dva narušení.. nechápu že někoho netrklo co se děje když v ty vesnici soused pak ta paní..chybí mi jakekoliv vyšetřování..takhle to vypadá jako by to nikdo neřešil a že si mohli dělat co chtěli...přeci musela fungovat kriminálka atd.. 60% si musím najít jak to ve skutečnosti bylo to mě zajímá..
Ďáblova kořist (2022)
Nechápu místní hodnocení..pravda že pro vymitaci filmy mám slabost :) a v tomhle případě je to rozhodně jeden z nejlepších filmů z poslední doby tohoto žánru.. hlavní role sympatická blondska ..(vypadající lépe bez habitu) dobrá atmosféra..napětí..kamera..hudba a to nejdůležitější...dobré záběry vymitaci scénky ..80% hnedle bych si dal pokračování
Havěť (2023)
Po delší době Pavoučí film :) špinavé Francouzské předměstí ..partička místních grázlů..jeden obrovský dům v okrajové humus čtvrti:) noo a hromada pavouků všech velikostí:) dobrá kamera..takovej mix žánrů.. jen ten konec zlehounka prepalenej kazí trošku dojem. 70% jako párkrát jsem se podrbal a podíval jestli po mě něco neleze :)