Kapky

• USA Windfall

Miliardář s manželkou dorazí na svoji luxusní chatu a přistihnou tam lupiče. To je ale situace! (Netflix)

Recenze (66)

lykan9

Film Kapky velice připomíná staré americké černobílé konverzačky. Jedná se o jednoduchý námět, který stojí a padá na hereckých výkonech. Kupodivu herci svou práci zvládli na výbornou, a to dokonce i Jason Segel, kterého jsem si v této pozici neuměl představit. Divák má je udržován po celou dobu v napětí a když už má pocit, že se film začíná táhnout a ustanul na mrtvém místě, tak se vkusně přidá nový podnět a divák je opět zaujat. Jediné, co bylo trochu zklamáním je závěr. Ne, že by byl špatný, ale byl až moc očekávaný a doufal jsem, že tvůrci zapojí trochu fantazii, zariskují a pokusí se aspoň zaujmout něčím originálním a neočekávaným. Jinak ale za mě palec nahoru. ()

Juto

Zaujímavá komorná skladba odohrávajúca sa výlučne vo vile (tá je veľmi pekná), a preto ju môžete ľahko vnímať ako úhľadnú 3-aktovú hru na javisku v divadle. Ako film napreduje, je celkom jasné, akým smerom sa bude uberať, aj keď to nič nemení na skutočnosti, že film má Hitchcockovský koniec. Všetci traja herci sú skvelý, ale Jesse Plemons udržuje elektrinu v chode svojím výkonom ako čoraz viac nepravdepodobným správaním. 6/10 ()

Djoker

Kapky ihned zapadly v bahně VOD a není se čemu divit. Netflixu pandemie hrála do karet. Tři herci, jeden dům a scénář sesmolený na koleni. Natočení filmu během víkendu u producenta na chatě se rychle stalo běžnou normou. Zmatené přešlapování na místě všech zúčastněných bylo předzvěstí ubohého finále. Ani bohyně Lily Collins to nespasila. ()

dr.horrible

Tak nefunkčne vystavané charaktery som nevidel už dlho. Záver až tak nevadil, vedel som si predstaviť aj horší. Ale jak sa k nemu dopracovali? Plemons je zlý, pretože je bohatý. Blbé, ale aspoň čitateľné. Zato Segel nemá charakter žiadny (pretože celá jeho postava je zúžená len na vydávanie príkazov) a postava Lilly Collins je charakterizovaná prakticky jedinou dialógovou scénou. Nejaké náznaky nespokojnosti sa objavili v odvrávaní, ale to nestačí. A cez to všetko záver ani nevyvolá (asi plánovaný) šok, pretože dej nie je nijak gradovaný a chýba mu humor, alebo zaujímavejšie napísané dialógy. A cez všetkú tú nefunkčnosť je stále najhoršou zložkou hudba, ktorá by sedela tak do výťahu, alebo možno do Poirota. 35% ()

dainio

Zvláštně natočené minimalistické drama s prvky thrilleru, kde jsem cítil i inspiraci Hitchcockem. Věřím, že to někoho nezaujme, a pomalé tempo nesedne. To je samozřejmý. Specifická věc. Dokážu si to představit i v divadelních parametrech. Avšak jedná se o dílko, které má co nabídnout. Už jen to, jak se změní situace počas filmu. Komu se vlastně fandí? Nebylo nalezení lupiče nakonec přínosné k uvědomění si vztahových problémů? Jaká je síla peněz a kdo si je zaslouží? Těch otázek vyvstane více. A taky nesmím opomenout atypickou roli Jasona Segela, který to zvládl výborně. ()

• Zloděj má na sobě kalhoty značky Dickies. (Arnyfe)

Časové pásmo bylo změněno