Chucky jednoho dne dospěl a zjistil, že je načase najít si nevěstu. Vybral si dobře. Tiffany jeho lásku opětovala, ale to mu nestačilo. Chtěl být nesmrtelný. Dobrý nápad. Právě byla na silnici havárie a leží tam spousty těl. Stačí si jen vybrat. (oficiální text distributora)

Recenze (138)

tron

To už radšej trojku. Je síce neporovnateľne nudnejšia, ale aspoň sa nesnaží pchať humor do ságy, v ktorej humor nemá čo robiť. Tento diel je v porovnaní s pôvodnou "trilógiou" rúhaním a ja ho nenávidím. Nasledujúce Chuckyho potomstvo bolo rovnako príšerné. Sága sa k vážnemu duchu prvých troch dielov vrátila až v roku 2013 Chuckyho kliatbou. ()

filmmovier

Neuvěřitelná prdel. Chucky a Tiffany jsou vynikjaící dvojka s parádní chemií (navíc spolu mají sex a také odhalíme, že Chucky gumu nepotřebuje, protože je přeci celý z gumy), ovšem Jennifer Tilly je jako herečka dost příšerná, i když Tiff dábla skvěle. Chucky opět genálně hláškuje (a tentokrát nejen on), a jen málo černých komedií, je černých tak, jako tenhle čtvrtý díl Chuckyho, který je po jedničce prozatím druhým nejlepším v sérii. Nechápu to nízké hodnocení, ale nejspíš je to opět tím, že od toho všichni čekají horor, ale je to komedie a komedie mají i předvídatelnou zápletku a tohle je předvídatelné jako máloco. Navíc je tu spousta geniálních filmových odkazů, pošahanost Chuckyho a Tiffany nezná hranic a já se prostě báječně bavil. Tahle série (ačkoliv se to nezdá) zraje jako víno a Nevěsta je rozhodně povinnost, protože ačkoliv Chuckyho zabijí, on se vrátí ještě mnohem lépe, ačkoliv je umírání děsná otrava. Za mě 75%, parádní epizodka ze života masového vraha, který je teď už definitivně Z GUMY. ()

Likan7 odpad!

Tohle už ale nebetyčná kravina fakt je. Dvě panenky a jejich road trip, během kterého zabijí pár lidí aby na konci jedna podsekla druhou a zachránila příšerně trapný pár nějakých lidí, kteří se děsně milují. Je to křečovitý, nevtipný a totálně nechutný, ať už se bavím o příšerných tricích, "sexu" nebo posledním záběru. ()

Joker Punx

Čtvrtý díl Dětský hry už s názvem Chuckyho nevěsta mě hodně bavil. Poslední díl co jsme měli ještě na VHS z videopůjčovny. Jo tenhle díl mě hodně překvapil a líbil se mi víc než třetí. A navíc Jennifer Tilly jako Tiffany je sexy princezna a má moc krásný nohy :D A černý lak na nožkách jí strašně moc sluší. Lízal bych je hned 😜 Je to dobrá čubka. No a musim pochválit soundtrack, skvělý pecky od Blondie a Roba Zombieho :) Atmosféru to má zase jinou a hodně dobrou, takovou temnou. Krvavější a temnější než předchozí díly, nevěsta Chuckyho je dobrá, panenka ve který je duch Tiffany. Skvělá scéna kdy maj panenky sex - Tiffany - Máš gumu? Chucky - Podívej se na mě! Celý jsem z gumy! :D Chuckyho namlouvá zase jako ve druhém dílu Martin Sobotka a hláškuje fak dobře. Stejně tak pořád skvělej Brad Dourif jako Chucky. I když to je víc už komedie, tak režisér Ronny Yu natočil výborný pokračování, bavil jsem se skvěle. ()

SeBig

Někdo vyrůstal na Normanu Batesovi, někdo na Freddym, Jasonovi.. já zas vyrůstal na Chuckym a tenhle film byl první, který sem s nim viděl a byl jsem z toho paf. Není to uplne horor spíš slasher s černým humorem, ale já to žral a žeru. Miluju Chuckyho hlášky, hudba je dle mého gusta a vraždy co mají šmrnc. Pro mě asi nejlepší díl, leč je to srdcovka. ()

Zajímavosti (23)

• V úvodní scéně lze spatřit masku Jasona Vorheese z filmové série Pátek třináctého a Michaela Meyerse ze série Halloween. Dále motorovou pilu Leatherface z filmů Texaský masakr motorovou pilou a také rukavice Freddyho Kruegera ze série Noční můra v Elm Street. (Caelos)
  • Chucky se ve filmu zmíní, že když byla jeho duše přenesena do panenky, tak měl na krku amulet. V prvním dílu této filmové série Dětská hra (1988) však na krku žádný amulet neměl. (Raichu.Cz)