Debbie řeší každodenní starosti mámy v Los Angeles a Peter si naplno užívá New York. Když si ale tihle nejlepší kamarádi prohodí na týden role, všechno je rázem jinak. (Netflix)

Recenze (95)

castor

Scénář, který zřejmě někde dlouho ležel na polici, než si ho někdo všimnul a rozhodl se, že vydělá nějaký ten dolar. Pokud nemáte rádi Reese Witherspoon nebo Ashtona Kutchera (který si dal od filmů nějakou dobu pauzu), tak račte o dům dál. Protože právě tihle dva jsou základním stavebním kamenem toho, jak snímek (který se horko těžko může označovat komedií) vypadá a kam směřuje. Tedy pokud vůbec někam... Protože přináší očekávaně okoukaný a předvídatelný příběh, který určitě nepřekvapí. Kutcher se před lety se starou známou Natalií Portman scházel výhradně kvůli sexu. Měli nastavená pravidla, ale dalo se čekat, jak to celé skončí. Tentokrát si pravidelně volá s kámoškou, se kterou se před 20 lety vyspal, ale nic z toho nebylo a zůstali nejlepšími přáteli. Každý bydlí na jiném konci Ameriky, teď budou ale vzájemně sdílet byt/domeček toho druhého. Ačkoliv je mezi těmi dvěma solidní chemie, je divné, že to skončí, jak to skončí (ač to samozřejmě od začátku čekáme), protože společných scén mají vlastně zatraceně málo. A stýkají se jako doposud – po telefonu. Celkově je to nenáročné, ale zároveň milé a lehce staromódní, ona je herecká jistota a on mi v téhle klasické poloze vždycky seděl. Pár minut bych ale určitě osekal. A několik vedlejších postav mě solidně štvalo. 50% ()

Ben Nevis

Problém romantických komedií je v předvídavostí děje. Od první minuty víme, kdo s kým skončí. Liší se to jenom zajímavostí harantů (čím nemocnější, tím lepší) a věkem protagonistů. U tohoto filmu je problém i nesmyslnost zápletky. Ona má hluboko do kapsy, ale účetnický kurz si jde udělat na druhý konec USA. Haranta může hlídat kdokoliv, jak se později ukáže. Takže od začátku do konce zbytečný film, průměrně koukatelný. ()

sugythesugar

Celý film mi pripadal ako jedna seriálová sezóna, ktorú tvorci zostrihali do dvoch hodín. A asi by som si to v tej seriálovej podobe sitkomu na spôsob How I met your Mother užil viac, pretože ako základ na sitkom je to ideálne. Vedľajšie postavy sú ako z Two and Half Men. Od divného suseda, ktorý je nonstop v zahre svojej susedky a nápadne ju špehuje. Syn hlavnej hrdinky, ktorý je neobľúbený. Nová uletená kamarátka a tak ďalej. ()

silentname

"Your Place Or Mine" je neskutočne sterilným filmom, ktorý vôbec nevie pracovať so svojimi postavami ani so svojim scenárom. Kým úvod nám otvorí celkom dobrú romantiku, ktorá sa skončí spoločným sexom, následne sa dostaneme do života našich hlavných hrdinov, ktorí sú niekde úplne inde, sú najlepšími kamarátmi, no v ich živote dokopy neustále niečo chýba a akoby žili vo svojich vlastných bublinách, v ktorých sa snažia mať všetko perfektné, no dokopy nevedia čo ďalej. No potom skrz jednotlivé situácie jeden druhému nakopnú život, aby ich vyhnali z toho sterilného života bez akejkoľvek iskry a film je na svete so svojim teatrálnym záverom. Možno tomu nakladám viac, než by si to zaslúžilo, no v jadre nevidím jediný výraznejší dôvod, pre ktorý by som bol tento film ochotný komukoľvek odporúčať. Mám pocit, že tvorcovia to postavili na jednej karte a tou boli naši herci. Lenže čo s tým, keď všetko ostatné vo filme pôsobí neskutočne mŕtvo alebo len s všetkými možnými klišé. A navyše vieme, ako to na konci dopadne, čiže aj všetky potenciálne odbočky (najmä čo sa týka Debbie) sú úplne zbytočné a len zabíjajú čas. Priemerný film, ktorý možno neurazí, ale žiadny výrazný dôvod na odporúčanie nemám. Len na zabitie času. Hodnotenie: C ()

Marze

Neni to ani romance, ani komedie. Neni tu co byste nevideli jinde.Obsazeni je zname, ale bez jiskry. Predvidatelne, bez chemie mezi sarmerem a ackovkou. Nadsamec se me ale zdal mimoradne osklivy, ale zenske publikum bude mit mozna jiny nazor. Film byl pro me zabavny pro nadurodu podivnych lidi v nem. ()

• Hokejový tým, proti kterému hrají Los Angeles Kings, je Calgary Flames. (KGBelik)