Rozmazlená žena z bohaté rodiny po pádu na lyžích ztratí paměť a Vánoce stráví v pozorné péči malé holky a jejího ovdovělého táty, kterému se lepí smůla na paty. (Netflix)

Recenze (108)

PanJelen

Sierra, (Lindsay Lohan) si natloukne šišku a zapomene, že je bohatá a rozmazlená. Pohledný zachránce jí nachází na prahu smrti a poskytne jí několikadenní azyl v krachujícím horkém rezortu Severka, do doby než se jí vrátí paměť. Severka prodělává především proto, že majitel nechce peníze od hostů za poskytnuté služby. Prostě dobrák od kosti. Sierra se během pobytu naučí smažit vejce, stlát postele a zahoří láskou k ovdovělému majiteli a s jeho roztomilou dcerkou naváže vřelý vztah. Nechybí kouzelný dědek, který ovládá přírodní živly a zařídí, aby si oba uvědomili co je v životě podstatné. Neurážející, vánoční romantika rychle uteče a druhý den si na ní už nevzpomenete. Ideální k pohodovému večeru, když chcete na chvíli vypnout. ()

Tominni

Musím přiznat, že jsem si film spíše protrpěl. Místo vánoční pohody přišel skřípějící vánoční příběh o superbohaté dceři hotelového magnáta a majitelé malého pensionu, který je před krachem. Pomůže ztráta paměti hlavní hrdinky? Trochu podobné filmu Přes palubu, jen ten je zábavou a romantikou někde úplně jinde..... ()

Arsenal83

Tých filmov o strate pamäti bolo už toľko, že si môžete vyberať. A určite by ste si za tú s výpadkom pamäti, ktorú chcete zbaliť, nevybrali Lindsay Lohan. Napriek kilám púdru totiž dosť vidieť, že holčina to v minulosti dosť preháňala s alkoholom, fetom a i počtom vyfajčených vtákov. Ostala aspoň tá príjemná atmosféra, keď každú chvíľu hraje Jingle Bells, no ale to je tak všetko, inak podpriemerné béčko. ()

oveckaoa

Scénář k tomuto filmu psaly 4 slovy čtyři lidi zajímalo by mě teda co na tom teda je tak úžasného že jich to psalo tolik? Zbohatlá holka (Lindsey Lohan)  má kluka influenciera (čti debila) ten ji pozve na výšlap na hory s lyžováním tam ji požádá o ruku akorát ona spadne ztratí se a ztratí paměť. Jelikož ji v nemocnici nechtějí tak si ji vezme chlap co ji zachránil do své chaty co je před krachem. Já vím, že romantické filmy jsou někdy nereálné a plné klišé , ale co je moc tak, že ji 4 dny nikdo nehledá a to samé i ho nikdo ji nepozná ačkoliv  její otec má v tom městě síť hotelů to je asi taková blbost jak kdyby jste na ulici potkaly Jaromíra Jágra a nepoznaly ho. Ohledně filmu žádná romantika jen si spolu zatančí oba dva , spolu mají nulovou chemii to samé s tím influencierem a film sází pouze jen na roztomilé dítě. Co tam teda pochválit no ty červené šaty Lindsey na konci i to zlaté co měla  to, že tam Netflix nenarval žádné homosexuály, bisexuály, transgerdery a podobně což se rovná vánočnímu zázraku a scénu jak stele tu postel co je jediná vtipná a to je asi tak vše .   40 procent ()

Rathalos

No v uvodnych minutach som to mal chut vypnut kvoli hlavnej predstavitelke Sierre,ktora mi brutalne liezla na nervy,ale ako nahle stratila pamat,vsetko sa obratilo na dobre,nadherne zasnezene prostredie,uzasna vianocna atmosfera,ale i hudba,ktora vas naladi na tu spravnu notu,tieto pozitiva vyrazne pomohli samotnemu filmu,no a nemozem zabudnut spomenut Lindsay Lohan,ktora po tom vsetkom,cim si presla,drogy,alkohol,problemy so zakonom a podobne,tak vyzerala celkom k svetu a aj sympaticky,herecky to tiez nebolo zle,takze ak mam byt uprimny,pacilo sa mi to...:⁠-⁠) ()

• Natáčelo se v Salt Lake City a Park City v Utahu. (Ganka)
  • Lindsay Lohan o svojom návrate k herectvu v tomto filme: "Dôvod, prečo som to odkývala, je ten, že som mala pocit, že romantické komédie sa tak trochu vytratili a naozaj mi chýbajú. Toto bola moja silná stránka, keď som s herectvom začínala, keď som bola v tínedžerskom veku a dospievala. Preto sa chcem k tomu vrátiť tým najlepším spôsobom. Tiež si myslím, že sebaobjavovanie pre ženy vo filmoch je skvelá vec, ak je podaná šťastným, zábavným a ľahkým spôsobom. Naozaj mi to chýba a všetci sme sa v tomto smere naladili." (Arsenal83)