Tin & Tina

Po tragickém potratu Lola (Milena Smit) a její manžel Adolfo (Jaime Lorente) adoptují Tina (Carlos González Morollón) a Tinu (Anastasia Russo), dva sourozence s ultrakatolickou výchovou, kteří doslovně vykládají Bibli. (JasonCZ)

Recenze (43)

pornogrind odpad!

Poster i obsah mě patřičně zaujal. Samotnej film už pro mě byl vyloženě utrpením. Celou dobu jsem si říkal že není divu, že se ti albínští parchanti chovali tak jak se chovali když jim od malička hustí do hlavy takový sračky. V tomhle snímku nefunguje nic tak jak má. Herecký výkony jsou tragikomický a totéž můžu říct i o dialozích. Vše působilo strašně strojeně. Určitě tomu nepomohl ani otřesnej cz dabing. Tohle se španělům prostě nepovedlo. Za mě to je to nudnej počin s neskutečně přepálenou stopáží a se spoustou náboženskejch keců. Že tu nějaký budou se dalo očekávat. Ale takovou nálož jsem nečekal. Ještě pár minut před koncem jsem byl rozhodnutej, že tu 1slabší hvězdu dám ale poslední desetiminutovka(to bylo něco na moje nervy) rozhodla o odpadu. Nečekal jsem, že z toho vyleze křesťanská agitka. Je mi šoufl. Jdu blejt 🤢🤢🤮🤮 ()

ANTYCHRYST

Slabota..Ty odporné albinske děti netřeba komentovat..matka divná od první chvíle a manžel ten v klidu kouká na fotbal když topí dítě:) herecké obsazení silně zoufalé..slušný start.. bohužel záhy tomu dochází dech.. čekal jaem něco jako Orphan ..ale šmrncnuty náboženskou ideologií..hm leda hovno... 30% nic se neděje jen neustálý pohled na ty odporný děti ()

Astaroth12

Pri filmoch, kde figurujú deti zo sirotinca je vzdy to nastavene tak, že adoptívny otec je totálny ignorant a skôr aby chápal a vypočul manželku verí deťom, ktoré pozná niekoľko hodín. Práve toto zmýšľanie vo filme nepochopím, lebo aspoň by si mohol tĺk dať tu námahu a upokojiť situáciu, ale to nehrozí. Ale ako som už napísal, to nie je problém len tohto filmu, ale všetkých filmov s touto problematikou.  Film ma neskutočne dlhu stopaž na to, že sa tu prakticky nič nedeje a aj ta psychologická stránka filmu je nevýrazná až fádna. Postavy manželov, ale boli ešte viac narušené ako ich adoptívne detičky. Jeden to dokazoval do polky filmu a druhá hlavne na konci, to už bolo celkom zúfale a kvôli hnusne chaotickému finále prišiel o 1*. Naozaj ničím zaujímavý film a na konci to vyzeralo, že náboženskí detskí fanatici sú tí dobrí a zlo dostalo, to čo si zaslúžilo. Divné, ale aj tak sa to da chápať. Za totálne zbytočne strávených dvoch hodín môjho času si film zaslúži odpad, ale ja nie som neľudský, dám aspoň slabú 1*. ()

tron

Sem sme sa dostali? Kedysi „hispánsky horor“ niečo znamenal. Ľudia ako Balagueró alebo Guillem Morales natáčali neskutočne mrazivé pecky. A dnes? Nuž, dnes sa robia horory ako Tin & Tina. Nejak ma to nechytilo. Hudba chce pôsobiť ako z Faunovho labyrintu a dominantný dom na osamotenom, slnkom rozpálenom španielskom vidieku nie je od veci, ale ústrednému dospeláckemu duu chýba sympatickosť a dvojičky sú skôr nechcene komické, než reálne creepy. Scenár predvídateľný, nezaujal ma. Možno ak by bol kasting lepší, idem „až“ na 3*. Takto nevidím dôvod. Šialená dvojhodinová dĺžka. ()

Adramelech

Motiv, jak dva nábožensky založení haranti terorizují své adoptivní rodiče, je velmi dobrým hororovým tématem. Zde však bohužel pokulhává scénář, dialogy i herecké výkony a hlavně závěr se moc nepovedl. Hororové filmy související s náboženstvím se točí většinou kolem exorcismu, pronásledování čarodějnic nebo kolem nějakých šílených sekt. Tím větší je škoda, že námět filmu, který nepatří k nejčastějším, zde dopadl trochu nedotaženě. Při lepším zpracování to mohl být pětihvězdičkový flák. ()

• Film bol natočený v provincii Sevilla, miestami natáčania boli Hacienda San Felipe v Gerene a kláštor San Isidoro del Campo v Santiponce. Natáčanie sa začalo 27. júla 2021 a skončilo o 7 týždňov neskôr, v septembri 2021. (Arsenal83)
  • Súrodenecké mená Tin a Tina odkazujú na svätého Augustína (354-430 n.l.), otca západnej kresťanskej cirkvi. (Arsenal83)