Spirit of Fear

Muž se probouzí v jakémsi domě, ruce od krve. Při prohledávání domu nachází podivné lístečky se vzkazy, které mu mají pomoci pochopit, proč zde je a co se vlastně stalo. (honajz)

Recenze (18)

Morholt

Chlapík se probudí v opuštěném domě s rukou od krve a všude po baráku nachází na lístečcích pokyny typu "Nechoď ven!", "Nezdržuj se tu dlouho!" a tak podobně. Možná že kdyby měl Davidson po ruce jiného herce než místy příliš přehrávajícího Page, byl by to debut jako víno. Jasně že jsou tu i jiné rezervy, přičemž tou největší je fakt, že i přes krátkou stopáž se tu najde řada momentů, kdy se nic neděje a hlavní hrdina jen poulí oči. Ale i tak mě to celkem bavilo. No a ten konec dával i jakýs takýs smysl a mile mě překvapil. 50% s tím, že režisér je příslibem do budoucna. ()

ricci.s

Nízkorozpočťák, v ktorom sa hlavný hrdina potuluje po dome, snaží sa spomenúť na minulosť, nachádza na každom kroku lístočky s rôznymi indíciami a pokúša sa vyhnúť akémusi zlému démonovi, ktorý ho každú chvíľu straší. Je to sledovateľné, hoci obsahovo trochu nezaujímavé a jednotvárne. Stopáž, hoci sa zdá byť krátka, mohla byť ešte kratšia, nakoľko sa vo filme toho až tak veľa neudeje a celé je to takmer bez dialógov. Párkrát som sa ale slušne zľakol a zaujímavé rozuzlenie potešilo, takže v prípade núdzového hororového sucha to na jedno pozretie nie je úplne zavrhnutiahodný pokus. ()

Adramelech odpad!

Dovolím si zde s drobnými změnami parafrázovat recenzi jednoho kolegy. – Nezajímavý hororový nízkorozpočťák s přihlouplým dějem, který diváka více či méně po celou dobu udržuje ve stavu na rozhraní nudy a podřimování. Ani nelogická pointa to nezachránila. Ale hlavně mě vůbec nebavil ten vykulený ocas v hlavní (a taky téměř jediné) roli, jehož trapné přehrávání bylo asi to nejděsivější, co se ve filmu dalo vidět. ()

honajz

Trochu nadhodnocuji, protože objektivně je to na 4 hvězdy (i přes krátkou stopáž jde o rozvedenou povídku, Lee Page občas přehrává), ale musím ocenit, že se autorovi povedlo dovedně a ústrojně natočit film s jednotou místa, času a děje, s jedním hercem a v podstatě bez dialogů (!), který má hlavu a patu, někam směřuje a na konci jsem si řekl, ále, a to je fajn nápad, natočit to takhle, z druhé strany, to jsem snad ještě neviděl. Ale nechci spoilerovat. Každopádně ateisty varuji, že je to i tak trochu křesťanský horor, dokonce některé indicie jsou předány pomocí textů v Bibli. Ono to vlastně celé hodně připomíná adventuru (hru), ale já adventury mám moc rád, už jen proto, že člověk najde nějakou indicii a teprve pochopením jejího správného použití může jít dál. A ten kapající kohoutek na konci - nikdy v tomto ohledu není vyhráno, ale to skuteční věřící vědí. ()

JASON_X

Zajímavý horrorový nízkorozpočťák s neotřelým dějem, který diváka více či méně po celou dobu udržuje ve stavu zvědavosti, co že se z toho všeho nakonec vlastně vyvrbí. A vyvrbila se z toho dost nečekaná pointa, které ovšem předchozí děj příliš neodpovídal, když nad tím teď tak přemýšlím. Ale hlavně mě vůbec nebavil ten vykulený ocas v hlavní (a taky téměř jediné) roli, jehož trapné přehrávání bylo na mnohem vyšším levelu děsivosti, než nějaký ten přízrak ve sprcháči nebo pod prostěradlem. ()