Dva muži na vzdálené základně v zamrzlé divočině vyprávějí tři propojené příběhy o tom, jak se o Vánocích zbláznila technika (Netflix)

Recenze (103)

H34D

Speciálně tento díl musím okomentovat, protože něco tak geniálního a bez nadsázky dokonalého se na obrazovce jen tak nevidí. White Christmas má více originálních a opojných myšlenek než áčkový sci-fi film. Je chytrý, propracovaný, překvapivý a emocionálně devastující. Líp už to opravdu nejde. 10/10 ()

iXtr3m3

Veľmi veľmi silná časť, ktorá to hrala v podstate na dve strany, dva príbehy, ktoré sa rozdeľovali na ďalšie menšie. Nechcel by som byť na strane ani jednej z hlavných postáv, pretože ich "konce" teda boli hrôza. Osud jedného sa dal odhadnúť po pár minútach, ale osud toho druhého určite nie a cesty k obom koncom už vonkoncom nie. ()

IvcaSammet

Pro mě asi zatím úplně nejlepší díl Black Mirror. Ze začátku sice skoro nic nedává smysl a chvilku trvá, než divák pochopí všechny souvislosti, když se ale děj po chvíli rozjede, všechno do sebe začíná pomalu ale jistě zapadat. A i když je závěr bohužel předvídatelný docela dost dopředu, stejně jsem z něj byla absolutně nadšená. Přesně tak jsem si Black Mirror představovala, kdyby šla dát šestá hvězdička, tak už ji White Christmas má. ()

fallanga

Pěkný Vánoční speciál, který nad ostatními díly BM vyniká svou výpravou. Pomalý rozjezd ve formě dvou příběhů ukázal zábavnou formou jak funguje svět, ve kterém se děj odehrává a poslední příběh příběh, se tak mohl rozjet naplno, bez nějakého nuceného vysvětlování okolností. Od ostatních dílů se to liší ještě v tom, že ač technologie pořád hrají velkou roli a děj nutí se zamyslet, tak to není hlavní náplň, hlavní síla příběhu. Hlavní síla spočívá v tom, že to bylo nabité emocemi. Není to až takový pohled do zvrácené budoucnosti jako zbytek dílů, jde spíše o soucit s hlavními postavami. ()

silentname

Nie je jediná vec, čo by som dokázal tomuto dielu vytknúť. Podľa mňa je zvládnutý do absolútnej dokonalosti, ktorú mu nemôžem uprieť. Príbehy oboch hlavných hrdinov sú vynikajúce. Myšlienky, ktoré to v nás zanechá sú vynikajúce, záver je absolútne famózny a poviem pravdu, keby toto bolo v kine, tak by som neľutoval ani jeden cent. Prostredie a atmosféra tohto dielu je vynikajúce a ja nemôžem ani nič iné povedať, bez toho, aby som nešiel do spoilerov. Ak ste nevideli túto epizódu, tak si urobte radosť a pozrite si to. Zanechá to vo vás podľa mňa silný efekt. Toto je podľa mňa zrežírované, napísané, zahrané a vytiahnuté do absolútnej dokonalosti. ()

Zajímavosti (9)

• Zhruba v polovině epizody, kdy Matt (Jon Hamm) jí opečený toast, si z něj v jednom záběru ukousne, ale v dalším záběru je toast celý a poté je zase nakouslý. (gavosh)
  • Keď Joe (Rafe Spall) vidí v televízii fotografiu Bethany (Janet Montgomery) ako jednu zo smrteľných nehôd pri zrážke vlaku, v správach sa v spodnej časti obrazovky objaví zmienka, že „Callow oznamuje rozvod“. Ide o odkaz na úplne prvú epizódu Národná hymna (2011). (Arsenal83)