Triangle

Když Jess vyrazí s přáteli plachtit na otevřené moře, nemůže se ubránit pocitu, že je něco špatně. Podezření se realizují, když jejich jachta v bouři ztroskotá. Jediná šance na záchranu se jeví v možnosti dostat se na vzdálenou a zdánlivě opuštěnou loď. (Chatterer)

Recenze (384)

jojinecko

Mellisa George už v In Treatment dokázala, že vie byť veľmi presvedčivá v dramatických a "uslzených" rolách. Triangle je založený na veľmi zaujímavom nápade, ktorý sa rozvíja a zacykluje počas celého filmu. Celý ten guláš aj prekvapujúco funguje, pričom príbeh si vystačí s pár exteriérmi a postavami, hoci výraznejšia logika tu samozrejme nemá miesto.Nie je to prevratné dielo, ale v rámci žánru je to viac ako zaujímavý príspevok, ktorý určite stojí za pozornosť. ()

Hrabka

Tak tohle bylo vážně něco! Zbožnuji takovéto filmy, u kterých se mi skoro zavaří mozek. Musel jsem si po zhlédnutí něco načíst, bylo mi sice hned jasné o co asi jde, ale až potom jsem si uvědomil, že tenhle film je téměř dokonalý. Ale hlavní je, že jsem se u toho bavil na 100%. Hodně dobře a poutavě vymakaný film. Výborné napětí, tísnivé prostředí, fajnoví herci. Nechci tu spoilerovat, i když bych rád vyjádřil o co jde, ale rozhodně se na to podívejte. Jeden z nejlepších filmů na poli "mysteriózních hororů". Ať žije mystery žánr. Nechápu, proč je film tak podhodnocený. Ti, co tomu dali nejnižší hodnocení, jsou buďto úplní primitivové a nebo prostě nedokáží ocenit, že tenhle film je něco víc než obyčejné tuctové horory současnosti. Lidi, věřte v tomto případě pětihvězdičkovým a jděte do tohoto filmu. Hlavně pokud máte rádi alternativní reality, cestování časem, časové smyčky a podobné věci. PS: Hodně brzy mě čeká druhé zhlédnutí, které bude stát opravdu za to... 85% ()

korbitch22

Mysteriózní psychologická vybíjená, která si hraje hned s několika žánry a divákovi kurefsky motá hlavu.Film kterej je potřeba opravdu trpělivě sledovat až do konce, jelikož postavy, respektive hlavní postava se chová občas dost imbecilně, což je vždycky ale po nějaký chvilce vysvětlený.Celej ten zamotanej děj do sebe úžasně střípek po střípku zapadá a já, když už nic jiného musim ocenit výtečný nápad do kterého režisér obsadil i zdatné herce, vybral famózní lokace a navíc Melissa George je prostě neuvěřitelně sexy i s požární sekyrou a kdyby byl trochu zručnější a nápaditější, mohl natočit jeden z nejvýraznějších a nevšedních hororů za poslední roky.Jenže potenciál zabíjení lidí zůstal za očekáváním a na konci si režisér vede dosti nemotorně a to při automobilové nehodě, tam aby mu to hrálo do karet a sedělo do příběhu přistupuje k režii příšerně laksně a udělá tam hned dvě ultimátní píčoviny v jednom záběru, který film dost poškoděj.Budiž mu to prominuto aspoň trochu, jelikož mi čelist klesla několikrát a tolik WTF po hromadě sem dlouho nezažil.Co víc bylo to napínavé, zdrcující a atmosferické a ve finále to do sebe neuvěřitelně zapadlo i bez zbytečného vysvětlování.Kdo to nepochopil, tak toho mi je upřímně líto :) S chutí bych si dal druhý díl, buď od zručnějšího režiséra, nebo bych doufal, že se Smith něco přiučil.Jeden z těch filmů, kterému by slušel americký remake s notnou dávkou vysvětlování aby to pochopili i blbečkové a aby se širší veřejnosti donesl tenhle skvělý námět.75%. ()

J*A*S*M

Podobná hříčka s časem jako Los Cronocrímenes (ne, není to spoilerování pointy, toto je ve filmu jasné velmi brzo; a ani ten čtyřminutovej trailer nevyžvanil úplně všechno), podobné prostředí jako Death Ship a podobně diskutabilní rozuzlení jako v Dokonalém úniku. A rozhodně to stojí za pozornost, protože Christopher Smith se každým filmem znatelně zlepšuje (i když mně se hodně líbilo již Metro) - tentokrát jsem v několika chvílích uvažoval dokonce o pěti hvězdách (když se odehrávalo první kolečko). Zas tak skvělé to nakonec nebylo, ale pocit po sledování mám veskrze pozitivní - ačkoli to bude chtít ještě minimálně jednu projekci, abych se ujistil, že ten film dává smysl... Několikrát jsem se při sledování přistihnul, že cítím podobně bezútěšnou "psycho" atmosféru jako u epizody Akt X Dead Calm. ()

JASON_X

Nádherně schizofrenní a halucinační příběh, který jako kdyby vypadl z pera pana Kinga. Přiznám se, že ze všech těch časových smyček nejsem úplně moudrý, ale je mi to fuk, neřeším to, prostě se mi to líbilo a dobře se mi na to koukalo a basta. Filmu byl možná inspirací Nietzsche se svou problematickou myšlenkou "věčného návratu téhož", nebo to byl možná jen spotřební brak a příležitost pro jednu hezkou bloncku ukázat se v tílku. Každopádně ale skvělá relaxačka před spaním, kterou mi pokazily jen dvě věci. Zaprvé - ruční kamera v rukou nějakého škubajícího se dementa, kvůli které dávám hodně slabé čtyři, i když jinak bych šel o hvězdu výš. Narazit to prase na kůl. Zadruhé - onen vládce větrů Aeolus, Římany (a Američany) zparchantělé jméno řeckého Aiola, nebyl otcem Sísyfa, to byl zase jiný Aiolos. Ale koho to dneska zajímá, že jo... ()

• Dej filmu sa odohráva v Miami, avšak celé nakrúcanie prebiehalo v Queenslande. (U_S_O)
  • Loď Aeolus, kam Jess (Melissa George) a ostatní nastoupí, se jmenuje po starověkém řeckém vládci větru. (Mrs.Blue)