Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (151)

after.rain 

všechny recenze uživatele

Odporúča desať z desiatich aktivistov z organizácie Aliancia za rodinu, dokonca určite aj samotný pán Chrokot, pardón, Anton Chromík... No, tentoraz ale musím uznať kvality filmu a tiež vziať do úvahy fakt, že nejaká tá papierová vreckovka predsa len zažila počas sledovania blízky kontakt s mojím enormne vyvinutým nosom, takže... 5* ()

Rockerman 

všechny recenze uživatele

Nádhera! Už jsem takový film potřeboval, jako soli. Poslední dobou jsem sledoval jen horory, komedie a akční filmy, ale nic tak hlubokého a silného tam nebylo. Matka a dítě je věčné téma, na které by se dalo natočit tisíc filmů. Tento se točí okolo problematiky adopce dětí. Je tu velmi znát stopa mistra A.G.Iňárritua, který produkoval tento film. Tři zdánlivě nesouvisející příběhy se pozvolna splétají, aby se na závěr vše nějak spojilo, to je styl vyprávění, který miluji a který právě Iňárritu často používá ve svých filmech. Je požitkem sledovat, jak jsou si matka s dcerou ve svých povahách podobné, ačkoliv se prakticky za 37 let neviděly. Jak jsou obě chladné a nedůvěřivé k ostatním lidem. Jeden impuls (u každé jiný) je pak úplně změní v příjemnou a milou bytost. Neváhám s plným hodnocením, neboť tento film mi připravil nevšední zážitky, na které se jen tak nezapomíná. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Pekný film určený predovšetkým ženám. O sile materstva, všetkých ťažkostiach spojených s tehotenstvom a dieťaťom, a ako majú rozhodnutia dôsledky na náš život. Citovo ladené s vynikajúcou Naomi Watts, ktorá vytŕča nad všetkými. Myšlienkovo a dramaticky veľmi dobre zvládnuté, len ten záver ma nijako nedojal. Ale vraj mal. ()

Hild 

všechny recenze uživatele

Výborné drama, které zobrazuje, jak si každý člověk dokáže kolem sebe vybudovat ochrannou bariéru, protože má strach. Strach z ublížení, strach z očekávání druhých, strach z toho, že nemá co nabídnout. Člověk má však vždy co nabídnout, jen je důležité mít někoho, komu to všechno dát. Naprosto jsem chápala všechny postavy, všechna jejich jednání a výborně jsem jim porozuměla, v několika momentech jsem se i sama viděla. Velká útěcha filmu je v tom, že jednou v životě snad vše začne dávat smysl a člověk najde správný směr a svůj účel, tomu alespoň věřím a jak zazní i ve filmu, nikdy není pozdě na novou budoucnost. Postavy ve filmu prodělávají vývoj a na konci v každé postavě divák uvidí tu jejich pravou lidskost, kterou se tak snažily skrýt. Hodně důležité je zde pouto matky a dcery. Velmi povedený film s výbornými výkony Naomi Watts a Annette Bening ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Nezvrhává-li se film v banální dojímadlo o tom, že správná křesťanská matka své dítě nikdy nedá, pak díky věcné režii a realistickým hereckým výkonům. Během pár úvodních záběrů je s brutální jednoduchostí shrnuto několik desítek let života i hlavní „prohřešek“, který hlavní hrdinku od jejího mládí pronásleduje. Stavbou příběhu – tři odděleně se odvíjející dějové roviny – připomíná Mother and Child drastičtější dramata Alejandra Gonzáleze Iñárritua, výkonného producenta filmu. Neromanticky fyziologické pojetí sexuálního aktu pro změnu oživilo mé vzpomínky na seriál Tell Me You Love Me, aniž bych věděl, že Rodrigo García režíroval jednu z epizod. Rovněž režíroval několik epizod cvokařské série In Treatment, což by mohlo vysvětlovat psychoanalytickou povahu filmu. V dlouhých záběrech, snímaných kamerou jen málo svolnou k jakémukoli pohybu, se odehrávají velká dramata. Jenomže ne melodramaticky, tedy na povrchu. Postavy po sobě nemusí křičet a prožívat šílená muka (vážně, Alejandro), abychom pochopili, jak se úporně snaží najít svá místa v životě a jak je trápí, že to nedokážou. Zatímco u jiných filmů mne ledabylost, s jakou hrdinky vyhledávají a nabízejí tělesnou rozkoš dokáže naštvat, zde mi sex přišel jako přirozená, psychologicky podložená součást dějového vývoje. Třebaže není závěrečné propletení rozpletených dějových nití stoprocentně věrohodné (těch náhod je najednou nějak moc), autentických momentů, kdy jsem plně cítil s postavami, se ve filmu nachází dost na to, abych scenáristům odpustil jejich dobráckost. Osud stejně milostivý nebývá. 75% Zajímavé komentáře: kleopatra, Beagle, mat.ilda ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)

Reklama

Reklama