Newyorský policista a jeho manželka kadeřnice se na dlouho očekávané cestě do Evropy neobratně snaží vyřešit nepochopitelnou vraždu na palubě miliardářské jachty. (Netflix)

Recenze (385)

Streeper

Opět spojení Sandlera a Aniston. Nevím, jak ostatní, ale já očekávala něco ve stylu jejich minulého filmu. Opravdu zábavnou podívanou, která mě dostane do kolem a uchvátí mě. Tohle byla podprůměrná nezábavná podívaná, která se tvářila jako špatná parodie na detektivky alá Poirot. Už od začátku je jasný kdo v tom jede, tedy uhodla jsem alespoň dva viníky, třetí byl docela překvápko. Sandler má roli bručouna, která mu moc nesedí, u něj jsme zvyklí spíše na milé a hloupé sympaťáky, tady je nesnesitelný. Trochu to vylepšuje Aniston, i když se často tváří a vyjadřuje jako pitomá blondýna, jenž nemá co dělat a tak si hraje na inteligentní detektivku. Za mě obrovské zklamání. ()

EvilPhoEniX

Jennifer Aniston a Adam Sandler je skvělá dvojice, kde jim chemii divák věří a byť to není typická komedie, kterou bych od těchhle dvou čekal, jedná se o velmi zábavnou parodii na Agátu Christie. Humor párkrát zafunguje, ale mnohem víc baví samotné vraždy a především finální zvrat s odhalením vraha, kterého jsem neuhádnul a tím si film připisuje body. Bavilo.65% ()

Arsenal83

Sandler a Aniston opäť v páre, ale so Skús ma rozosmiať to má pramálo spoločné. Nie je to vtipná romantika, ale humorné to je na moje prekvapenie naozaj dosť. K tomu sa pridáva detektívka v štýle Agatha Christie a mne sa zdalo, že všetko funguje od začiatku do konca. Jediná škoda, že je to projekt Netflix a v kinách to nebude dostupné. Môžem len pochváliť všetky herecké výkony, celkovo super vybratý kásting, a Jenniferine outfity. Príbeh samotný nie je náročný, ale zas nie je ani slabo prepracovaný a keďže je to predsa len komédia, zasluhuje si o to väčšie uznanie. Pobavil som sa a neváham preto aj trochu nadhodnotiť. ()

Stanislaus

I když nepatří Sandler ani Aniston k hercům, které bych vyhledával, nechal jsem se na film nalákat díky žánru kriminální komedie. V rámci humoru, ale i detektivní zápletky měla Vražda na jachtě viditelné rezervy (srovná-li to člověk se stejně starým Na nože), přesto jsem se u filmu nenudil - má optimální stopáž, decentní napětí a sem tam nějaký vtipný moment. Škoda, že Terence Stamp nedostal více prostoru - ale chápu, bylo to pro potřeby žánru. V závěru mi Sandler ani Aniston nijak nevadili, byť neměli mezi sebou takřka žádnou chemii. Divák však nesmí brát film moc vážně - on sám se tak též nebere. ()

misterz

Treba uznať, že dvojke Sandler-Aniston to spolu pristane, čo neraz dokázali aj v iných spoločných filmoch. V tomto prípade však samotný krimi príbeh toho moc neponúkol, aj keď na druhú stranu oceňujem akýsi pokus o parodovanie klasických Christieovských krimi príbehov. Humoru som tiež čakal viac. Možno tu chýbal bláznivý Nick Swardson, aby to trocha po tejto stránke rozprúdil. Celkovo však spokojnosť, lepší priemer. 65/100 ()

Zajímavosti (13)

• Istý čas bola s hlavnou rolou spájaná Charlize Theron, nakoniec však zostala len pri produkcii. (Astonko)