Poté co dostala výpověd v práci a odhalila manželovu nevěru, rozhodne se Tammy (Melissa McCarthy) přehodnotit svůj život a odjíždí se svojí excentrickou babičkou - alkoholičkou (Susan Sarandon) na výlet jejich života. (Magic Box)

Recenze (84)

MickeyStuma

Ztratila práci a manžel nevěrný. To je na jeden den pro obyčejnou ženskou až moc. A tak nezbývá než silně bouchnout do stolu, nechat veškeré starosti za sebou a vyjet jen tak do světa. A pozor, babičku s náturou, jakou svět neviděl, sebou. Inu, ryze ženská divočina, která může připomenout třeba obdobný námět ženského výletu, byť z jiného důvodu a v jiné atmosféře, ve snímku z roku 1991 ´Thelma a Louise´, kde si jednu z hlavních rolí taktéž střihla Susan Sarandon, nyní v roli oné kontroverzní babičky. Snímek typicky svou náturou divoký a prostě ženský, avšak právě s námětem takovým, u kterého je těžké odhadnout, jestli něco takového ještě dnes po divácké stránce osloví. Přeci jen je to motiv z období hlavně devadesátých let. Příběh vytváří dojem jako spleť různých scének na pomezí absurdity a přesvědčení, že pořádně naštvat ženskou nemusí někdy dopadnout dobře. Snímek se snaží být vtipný ve své energetické ztřeštěnosti, ale hodně často výsledný dojem selhává. Zbytečně moc se místy tlačilo na pilu, takže to vypadá, jakoby jinak skvělé herečky hodně často přehrávali. Příběh vnučky a babičky, které si prostě, jak se jednoduše říká, vyhodili z kopýtka, má svůj komediální potenciál a snímek rozhodně zábavný je, jenom by to občas chtělo v onom návalu všeho možného i nemožného velmi silnou brzdu. Hlavně co se týče až přílišného fekálního humoru, který je skutečně na škodu. ()

juta

Další zklamání. Opravdu čekal jsem mnohem víc, jenže tady jsem si moc srandy neužil. Nevtipné... to je to nejhorší, co chcete u komedie zažít. Bohužel Melissa není žádným tahounem filmu, ze začátku vypadala opravdu příšerně a pro diváky začne být značně nesympatická, trochu to zachraňuje Susan Sarandon, ale ani se nedivím, že se tohle nepovedlo. Tammy mě utvrzuje v tom, že v hlavních rolích u komedií musí figurovat mužské pokolení, protože s holkama taková sranda není a snad nikdy nebude... ()

Crocuta

Sám rozhodně nejsem žádná Twiggy, právě naopak, takže prasnicoidní vyžranost Melissy McCarthy mi nevadí ani v nejmenším a loserství její postavy je zpočátku také docela vtipné. Když pak ale sledujete stále dokola sled velmi podobných (a zároveň velmi nepravděpodobných a za vlasy přitažených) situací a emočních "proměn" dvou hlavních postav, všechno to začíná být opravdu, ale opravdu otravné. Konec to rozhodně nevylepšil a tak při vší úctě k Susan, na víc než na jednu * to tentokrát nevidím. ()

BMW12

Potřetí jsem dal šanci Melisse McCarthy a potřetí to dopadlo špatně. Nevím jestli je taková Melissa doopravdy, ale ty postavy co hraje, tak mi nehorázně vadí. Tady stačila úvodní scéna a už mě naštvala, jak rozmlátila ten krámek. A později v baru jak říká, že na ní letí chlapy jako mouchy na hovno, no to bych chtěl vidět, kdo na takovou obludu letí. A v neposlední řadě mě začalo štvát i chování postavy, kterou hrála Susan Sarandon. Do toho nudný příběh o ničem, ani jsem to nedokoukal. ()

hansel97

Průměrný film, který neurazí ani nenadchne. Zasmál jsem se několikrát, takže bych neřekl, že nebyl vtipný, spíš byl takový jednoduchý a ve filmu jsme se nedočkali ničeho originální a ono by možná bylo lepší, kdyby tam nebyla klasická proměna hlavního hrdiny. Susan Sarandon byla skvělá, upřímně mě překvapuje, že ona jde do filmu tohohle typu. Melissu mám rád, ale na pár vtípků se jí jako komediantce tohle nepovedlo... ()

Zajímavosti (3)

• Film se natáčel v Sevrní Karolíně v USA. (rafix)
  • Herečka a režisérka snímku Melissa McCarthy vyhodila z natáčení ženu, která chtěla udeřit své neposlušné dítě. (Patw)