Mladá vědkyně se snaží najít způsob, jak zachránit umírající Zemi. Najde muže, který se žene za poslední lodí opouštějící planetu. (Netflix)

Recenze (110)

dom156

Dlouho jsem neviděl tak zbytečný námět s nádechem sci-fi. Viděl jsem již hodně post apokalyptických filmů, ale tohle je jeden z nejhorších. Nejenže se ne nedozvíme vůbec nic, proč se daná katastrofa stala, ale hlavně se během těch 96 minut nic neděje. Jen se tlachá a tlachá a kde nic tu nic. Z rozmrzelosti jsem si po této hrůze shlédl Interstellar pro navrácení klidu na duši. Nedoporučuji. ()

D.Moore

Je to nuda. Z námětu mohla vzniknout vcelku dobrá krátká povídka, ale na celovečerní film je toho prostě málo. Co má být překvapivé, to už divák dávno ví, a co na něj má emocionálně zapůsobit, ho nechá chladným, protože je rád, že je vůbec vzhůru. Nicméně Margaret Qualley bych rád viděl znovu, ovšem už v dobrém filmu. ()

topr harley

Tak tady se musím přiznat, že mě to ani trochu nebavilo. Netflix se tentokrát docela přehmátl.. Nudné, konverzační drama. Scifi to připomíná leda kulisami a končícím světem. Během filmu se prakticky neděje nic zajímavého a ani ta konverzace není bůh ví jak na úrovni. Hlavní postavy jsou nevyvážené a naprosto se k sobě nehodí. Za těch 90 minut si k nim nedokážeme vytvořit žádný vztah a jejich osud je nám tak nějak ukradený. Podobných filmů jsou už viděl víc než dost. Tady si chtějí hrát s uměleckým, složitě uchopitelným filmem ale jediné, co se jim povedlo je žánrovité klišé, které tu bylo už 100 x. Rozhodně film nedoporučuji. ()

C0r0ner

Dalo se čekat, jak to celé bude a ano, zběsilým tempem to opravdu netrpělo, ale pořád ještě musím ocenit, že si scénář devadesát minut vystačil se dvěma herci. Navíc je to typicky netflixovsky jiné než většina jakékoli další tvorby, takže žádný zázrak, ale sračka, jak si tady všichni myslí, taky ne. 65% ()

ManusiaLiar

„Jako bychom byli k likvidaci naší planety předurčení. Někdo to připisuje nadměrnému znečišťování. Já tomu říkám lidská přirozenost. Několik vědců předpovědělo, co se asi stane. Tak začali stavět elektrárnu, která má být vyslána do vesmíru a tam od ostatních planet čerpat geotermální energii. Jenže je příliš pozdě. Lidé začnou umírat ve spánku... dusit se na ulicích, krev v žilách jim bude černat. Říkají tomu "neočekávaná změna složení atmosféry". Mně spíš přijde, že se nás planeta kvůli hrozbě zániku snaží eliminovat.“ Rozmýšľam, že keby všetci s názorom ako pani Waldenová, podľa ktorých sme k likvidácii vlastnej planéty predurčení a je to naša prirodzenosť, spáchali samovraždu, možno by tej planéte ešte nejaká tá nádej zostala. Rád by som ich v tom podporil a planéte pomohol. Inak, priemerný, ničím výnimočný film. ()

Zajímavosti (3)

• První film, který se měl původně jmenovat „IO“ byl film Outland (1981). Tvůrci z původního pojmenování upustili kvůli tomu, že si lidé název filmu často pletli s číslovkou 10. (zbyshek)
  • Převážná část filmu se natáčela na observatoři la Côte d'Azur na jihu Francie, blízko města Nice. (zbyshek)