Mladá vědkyně se snaží najít způsob, jak zachránit umírající Zemi. Najde muže, který se žene za poslední lodí opouštějící planetu. (Netflix)

Recenze (110)

BlondJames

Všimla jsem si toho jenom já, nebo i ostatní? Hned na začátku projde ta slečna pod futrama s kapající vodou a ohne se až za nima(před těma kapkama), to jako fakt? Docelá trapná chyba a zbytek se strašně vlekl, za mě teda nic moc, radši jsem už další chyby ani nehledala,a čekala,co z toho vyleze, a víte co z toho nakonec vylezlo?Průměrná sci-fi táhnutá nuda, u který usnete jak miminko. ()

VesVes

Takový film o jedný holce, která s dlouhými depkoidními pohledy přemýšlí, zda žít nebo ne, a jednom týpkovi, který k tý holce přiletí s cílem dát po hubě jejímu otci, který měl kdysi hrozně špatný nápad. Jak to bude všechno celé probíhat se dá lehce odhadnout, mezitím je žádný děj a nuda s dlouhými pohledy "hrdinů" do dáli. Pak na konci jen kroutíte hlavou, proč jste se na takový zbytečný film dívali. Jediné plus je celkem slušná atmosféra tohoto komorního "sci-fi". ()

Prochy38

Tady je hrozná škoda, že se do toho nenarvalo o pár mega víc a nepřidalo třeba hodina stopáže. Mně se to líbilo hodně, ale prostě tomu chybělo těch aspoň 40 minut, kde by to trošku nabralo obrátky. Ale věřím, že to byl úmysl. M. Qualley krásná a výborná a spolu s A. Mackiem to fakt mělo chemii a fungovalo to. Za mě hodně dobré, i když zdejší procenta mluví jinak. No tak to holt nebylo až tak akční. ()

dom156

Dlouho jsem neviděl tak zbytečný námět s nádechem sci-fi. Viděl jsem již hodně post apokalyptických filmů, ale tohle je jeden z nejhorších. Nejenže se ne nedozvíme vůbec nic, proč se daná katastrofa stala, ale hlavně se během těch 96 minut nic neděje. Jen se tlachá a tlachá a kde nic tu nic. Z rozmrzelosti jsem si po této hrůze shlédl Interstellar pro navrácení klidu na duši. Nedoporučuji. ()

silentname

"IO" svojich divákov dokáže maximálne utrápiť. Nekonečnou 96 minút trvajúcou nudou. Nemôžem to inak povedať, lebo taká je realita. Margaret Qualley je podľa mňa dobrá herečka a veril som jej tú rolu. Vizuálne to síce moc neponúka, ale má to pár momentiek, ktoré stoja za to. Čo sa ostatného týka, tak je toto skutočne zúfalstvo, kde človek čaká, kedy to konečne skončí, alebo kedy sa niekam posunieme, lebo toto je večné smerovanie od ničoho k ničomu. Neviem čo by som na tom ohodnotil ako zaujímavé. Nechcel som spoznať tieto postavy, nechcel som vedieť k čomu dospeje (viac-menej je to zrejmé) a okrem toho tým dialógom som často neveril. Je to pomalé, vlečie sa to a reálne to nemá nič na ponúknutie. Popravde ani neviem čo viac povedať. Je to proste obrovská a nekonečná nuda. Pozrite si radšej niečo iné. Hodnotenie: D+ ()

Zajímavosti (3)

• Měsíc Jupiteru IO je podle NASA vulkanické peklo, kde díky konstantní vysoké radiaci a teplotě je o něm nemožné přemýšlet jako o další destinaci pro lidstvo. (zbyshek)
  • První film, který se měl původně jmenovat „IO“ byl film Outland (1981). Tvůrci z původního pojmenování upustili kvůli tomu, že si lidé název filmu často pletli s číslovkou 10. (zbyshek)