Audrey (Mila Kunis) a Morgan (Kate McKinnon) jsou nejlepší přítelkyně, které se nevědomky zapletou do mezinárodního spiknutí poté, kdy jedna z žen zjistí, že její bývalý přítel byl ve skutečnosti špión. Svět špiónů ale není úplně připravený na dvě všehoschopné ženské. (Vertical Entertainment)

Videa (11)

Recenze (246)

marhoul

Výhodou V.I.P. karty je, že si člověk může zajít na kdejakou kravinu, na kterou by za prachy určitě nešel. Výsledkem je, že není tolik kritický a pokud to jen trochu jde, docela se i baví. Takže v rámci žánru tohle nebylo tak zlé, jak jsem se obávala. Mileně sice brzy vypadnou oči z hlavy a celkově nám holka sešla, ale potěšil štěk milovaného vikinga a něco málo z krásné Prahy. ()

VenDulin85

Akční/komedie s Milou Kunis... to děvče musí být masochistka (nebo knihovnice). Každopádně nebylo to tak zlé. Tvůrci si očividně dělali legraci sami ze sebe, z těch okolo a i všech ostatních, zkrátka dostanete oddechovku plnou dobře natočených akčních scén (což příjemně potěší) plus pár už trapnějších chvilek s Kate McKinnon jako DPH. Kdo ji tu ale kritizujete, tak si prosím uvědomte, že to měla ve scénáři, takže jí nic jiného nezbylo. Na rozdíl od McKinnon si ale velkou pochvalu zaslouží ona mladinká assasínka (a taky to měla ve scénáři, to máte holt těžké). ()

nash.

Akční komedie, u které se sice člověk občas uchechtne, ale jinak je tu humor pomálu, a ten který tu je navíc často balancuje na hraně trapnosti. Čemuž nepřidají ani dvě otravné hlavní postavy. Pokud film něčím překvapil, jsou to slušné akční scény, které umí být být nejen dokonale zvládnuté, ale také nečekaně drsné a krvavé (kavárna), a občas i zábavné a černohumorné (taxi). ()

Morholt

Achillova pata má jméno Kate McKinnon. Netvrdím, že se jí některé z fórků nepovedly, ale jednoznačně navrch mají ty trapnější a bohužel do nich nutila i Milu Kunis. Ruku v ruce s tím jde i přetažená stopáž, která dávala vyniknout ne úplné sehranosti ústředního páru. No ale zase nemůžu říct, že bych se vůbec nebavil. Vzdor výše zmíněnému jsem se několikrát od srdce zasmál, akce byla víc než jen solidní a najde se tu i pár obskurních postaviček charakteristických pro podobné záležitosti. Konkrétně Ivana Sachno coby vraždící gymnastka byla boží. Plusem je i matička Praha v jedné z vedlejších rolí či snaha přeslabikovat Nové Hodějovice. Lehce nad průměr tedy film nakonec přelezl, ale mohl a měl být mnohem lepší. 60% ()

Malarkey

Běžná americká komedie o dvou blbkách, co se vypraví za akcí do Evropy. Blbej humor, kde to nejlepší, když se neprdí a nezvrací, je, když se snaží přečíst maďarská nebo česká města. Obecně scény v Praze mi přišly nejzábavnější. A to i přesto, že hned z kraje padla hláška, že Východní Evropa je specialista na gotiku. To mi hnulo žlučí, ale Boty proti lásce od Yvonne Přenosilové s pohledem na Pražský hrad to hned zase spravily. Obecně průměr, ale na zaplácnutí času ok. Navíc pro Čecha ta česká část může být poměrně zábavná. ()

Zajímavosti (11)

• Celosvětová premiéra snímku proběhla 25. července 2018 v Los Angeles. (Varan)
  • Když Nadedja (Ivanna Sachno) nasedá po módní přehlídce do auta, SPZ auta se má tvářit jako česká, ovšem vůbec neodpovídá českým normám. Číslo SPZ je „CZ889  49962“. (Čako)