Mandalorian - Season 2

(série)
USA, 2020, 5 h 21 min (Minutáž: 32–52 min)

Epizody(8)

Recenze (163)

T2

Aspoň niečo u Disney vyšlo k veľkému potešeniu. Celá plejáda známych režisérov a hercov tomu dáva riadnu exkluzivitu. Dobrodružné príbehy dobre sypú, technicky takmer dokonalé zvládnuté, akcia ma grády, aj keď likvidovanie StormTrooperov je dosť jednoduché ako by tam ani neboli, taká ľahšia prekážková dráha. Čiastočne to vynahradia s Darktroopermi. Záver z mega bonusom excelentný. Spokojnosť, seriál roka 2020! /90%/ ()

William_

Všechno to do sebe zapadá, baví mě se na to dívat, má to smysl a příběh není hloupý. Režiséři dělají své maximum, scénář dává smysl a mnohdy i pobaví (v tom dobrém slova smyslu). Postavy jsou sympatické a jsou daleko lépe napsané než například v nové filmové trilogii (nazval bych spíše tragédii). A k tomu naprosto úžasný soundtrack, který se mi už od 1. série vryl do paměti. Prostě vše je zde provedeno dobře. A výtka že se ve většině epizod nic moc neděje? Ono je možná lepší mít pozvolný průběh, než kdyby se do 4 epizod narvalo všechno a nemělo by to žádnou výstavbu či dynamiku nebo uvěřitelnost - viz. nové SW filmy. 2.série Mandaloriana je MASTERPIECE, který musíte vidět! Tak, a teď si jdu zkazit chuť k Boba Fettovi. ()

UhLee

Druhá série - (9,5/10) : Nemá cenu se bavit o tom, jaký je Mando fenomén. Všichni ho milujeme a nedáme na něj dopustit. Je to hlavně tím, že na seriálu pracují lidé, kteří milují Star Wars. Jde to na jejich řemesle hrozně vidět. Vztah Manda a Grogu je největším tahounem celého vesmírného dobrodružství. Sice se každý díl zakládá na tom, že Mando někam přijede a něco potřebuje. Určitá spojka mezi úkolem mu, ale řekne, že to pro něj udělá jenom tehdy, když Mando udělá něco pro něj. Takže je to takové plnění questů. Ne, že by se na to plnění dobře nedívalo.. Každý úkol je unikátní nápaditý. Věřím, že skalní fanoušci Star Wars měli při sledování několikrát nerdgasmus. V mém případě se jednalo pouze o pocit absolutního štěstí. Miluju to a nemůžu se dočkat až uvidím zase naše milované pospolu a budu sledovat jak neskutečně rozkošný je náš miláček Grogu. May to force be with us! Nejlepší epizoda: Chapter 16: The Rescue (S02E08) ()

Sdoom

Nebudu lhát, upgrade seriálu po 1.sérii jsem úplně nečekal, ale musím uznat, že 2.série se opravdu povedla. A to nejen poslední kapitola, která je sama o sobě na čistých 5 hvězd. Děj je tentokrát konzistentnější a neuhýbá neustále z hlavní linky do různých drobných epizod. Na plný počet celá série není, ale na hodně pěkné 4 hvězdičky určitě, fakt spokojenost! (Disney+ 4k, orig.) ()

Lachtaan

V prvních i posledních epizodách jsem absolutně neváhal, že by druhý přídavek do Mandalorianí ságy nebyl za plný počet. V pomyslném prostředku série jsem se ale začal trochu nudit a vířily se kolem mě obavy, jak se série zacelí. Její konec naštěstí opět trumfnul většinu filmových dílů a já se už teď nemůžu dočkat další sérky. ()

Zajímavosti (100)

• Hlavní dramatická část příběhu je udělána na základě starého grafického konceptu dvorního grafika Star Wars Ralpha McQuarrie. Jeskyně i tvor v ní byli udělány zcela věrně, akorát dle původního konceptu se s ní měl potkat Luke Skywalker na Dagobahu ve Star Wars: Epizodě IV (1980). (Sidarius)
  • I v tomto díle se objevilo mnoho odkazů na originální Star Wars filmy. Při příletu na Corvus je Razor Crest skenován ručním skenerem vesmírných lodí, který používali rebelové ve Star Wars Epizoda IV (1977) při příletu Millenium Falcona na Yavin 4. V zahradě magistry Morgan Elsbeth (Diana Lee Inosanto) v Calodanu byl zase k vidění závlahový systém velmi podobný tomu z pouštní farmy Owenů na Tatooinu, který se objevil ve Star Wars Epizoda IVStar Wars: Epizoda II (2002). A brána města Calodan vydávala při otevírání velmi podobný zvuk, jako brána Jabbova paláce na Tatooine ve Star Wars Epizoda VI (1983). (Sidarius)
  • Peli (Amy Sedaris) a Dr. Mandible hrají v kantýně karetní hru zvanou „Sabacc“, která je ve světě SW velice populární, a ve které např. Han Solo vyhrál svoji loď Millenium Falcon. (NiWi)