Mandalorian navštíví svět plný blahobytu. (Disney+)

Recenze (67)

gruvacek

Blížíme se konci série, jejíž tvůrci nemají ponětí kudy se vydat ani kolik sérií vznikne. Bezcílně se protloukáme vesmírem a je to vidět. Konec druhé série vyústil v rozloučení se yody s Mandem, nicméně v prvním díle třetí serie jsou již zase spolu - ten kdo nekoukal na Bobbu Fetta vůbec netuší co se stalo a totálně to devalvuje druhou serii. Ty dva díly věnované Mandovi ve Fettovi měli rozhodně tuhle sérii startovat. Dostáváme se k hlavnímu problému dnešních Star Wars a to je scénář a psaní celkově. Nestojí za nic. Navrácením malýho Yody si tvůrci jen uškodili, protože v téhle sérii funguje jen jako kňourátko a stroj na roztomilý výrazy. Nemá žádný jiný přínos, prostě jen je. Mando byl resetnut a je přesně takový, jaký byl v první sérii, tedy krom toho že nedělá Mando věci. Tahle série představuje velký kvalitativní skok a moc mě to mrzí. ()

warrenur

"If we shut them down the droids, our sitizens wouldn't know how to survive." :) K tomuto bodu sa dufam, coskoro, ako ludstvo priblizime. :) Hlupunke ako krcma plna droidov...meh. Tato epizoda opat potvrdila, ze jeden-dva kvalitne diely za seriu je to maximum, co dokaze poskytnut beznemu divakovi. 30% ()

jim_clark65

V ďalšom pokračovaní seriálu "The Book of Bo Katan" sme svedkami neskutočného detektívneho dua ala Dempsey a Makepeacová, ako riešia šablónovitú bočnú videohernú úlohu, ktorá znova pripomína podpriemerné infantilné epizódy zo začiatku Clone Wars. Filoni a Favreau zo seba zjavne nie sú schopní vytĺcť už nič poriadneho a zase sa spoliehajú na určité notoricky chorobné veci, ako sú napr. prestrihy na Alzáka a jeho infantilne stupídne reakcie (však už má vyše 50 rokov, mal by sa konečne uvedomiť, nie?!?) alebo vsadenie hosťujúcich hercov do epizód aby mohli Disney "shills" začať tlieskať, ako pri každom stupídnom "easter-eggu". Black spolu s Lloydom boli celkom v pohode, ale komu prišlo na um napchať do tejto časti Lizzo?? nielenže je ten scenár a dialógy o ničom, ale ešte tam dali neherca alebo skôr "paherca", ktorý to nemá, ako zachrániť. Potom nastávajú ďalšie logické lapsusy, ako napr. na danej planéte nie sú povolené zbrane ale Mandovia ich môžu nosiť, pretože je to súčasťou ich viery. Viera, ktorá s tou ich helmou a inými kravinami nedáva zmysel. Pekne si autori našli cestičku, ako vybudovať tento zbytočný, nudný a sprostý príbeh pre danú epizódu. Taktiež je zjavné opätovné rozoberanie a vysvetľovanie deja, alebo popisovanie konania postáv samotnými postavami, akoby divák patril do pomocnej školy. Som naozaj zvedavý, kam smeruje táto séria, pretože to zatiaľ nie je jasné, len si tak plávame a občas niečo uvidíme na horizonte ale nakoniec sa to javí, ako prelud. Definitívne je z tohto seriálu nový Book of Boba Fett, keďže samotný Mando aka Din Djarin je už naozaj vedľajšou postavou, príbeh je v podstate o tom, ako sa Bo Katan dostala späť k starej viere v "Mandalorianstvo" (čo ani neviem poriadne, čo je, pretože si pravidlá vymýšľajú z epizódy na epizódu) a teraz sa chce stať novou vládkyňou Mandalorianov. Ale sme temer na konci série a príbeh doslova nikam poriadne nevedie, iba tápa a občas sa hrá na to, ako to niekam smeruje, aj keď je skutočný cieľ v nedohľadne. ()

tomik99

Nevím, co si myslet. Vizuál, masky a efekty - to je vše nádherné a vlastně se divím, že když si dají záležet na vizuálu, tak pak to zcela zabije scénář. Black a Lizzy se rozhodně do SW nehodí, nijak naší galaxii neobohacují a spíše ji zesměšňují. Celá zápletka s droidy mohla být celkem fajn nostalgií, ale ne rozhodně dva díly před koncem. Samotný závěr je opět tak trochu deus ex machina a vycucaný z prstu. Nejsem vyloženě zklamán, ale ten scénář by potřeboval sakra učesat. Mandalorian se opravdu stal vedlejší postavou ve svém vlastním seriálu. Nepamatuji si ani jednu jeho silnou scénu v této sérii. ()

Tomas.Abi

Mandalorian si drží svou kvalitu a atmosféru i s touto , pro mě velmi zvláštní epizodou, která je takovým videoherním questem a lehkou detektivní zápletkou, kde máme Manda Dempseyho a Bo Katan Makepeaceovou, kteří vyřeší záhadu lusknutím prstu během dvou prostřihů a za to dostanou odměnu. Potěší i malá rolička Jacka Blacka, jako převychovaného Imperiála s jeho slaďoučkou královničkou, kteří si vládnou v nejdemokratičtějším a nejsladším království ve Vnějším okruhu a jsou sladcí jako cukrová vata. Takto si představuji prince Harryho s Meghan za 30 let, až budou vládnout na nějakém malém ostrůvku uprostřed oceánu. Tento díl byl velice uhlazený, hezký, úsměvný a určitě mě v mnoha momentech rozesmál. Hlavně v momentech, kdy parodoval sám sebe a celou dosavadní sérii. Příjemná jednohubka 3. série, která Vám dech nevyrazí a působí celkově nesourodě vzhledem k tématu. Konec, i přestože měl být zvratem série, mě moc nepřekvapil a po solidním souboji, který byl opravdu pěkný, přišlo předvídatelné klišé, kterému jsem se musel chtě nechtě nahlas vysmát. Ale celkově jde o kvalitní počin, i když z toho místy číší scénáristická lenost a zkratkovitost. Velkým plusem je to, že to drží celkový příběh pohromadě a scénáristé se vyvarovali dírám v ději a nelogičnosti postav. Děj plyne kupředu, i když jsme dostali něco, co jsme určitě nečekali. Jinak musím dát plus nápadu s postavou, která se nevzdává separatistických myšlenek a tvrdí, že ani Impérium a ani Nová republika nestojí za nic. ()

• Velitel ochranky Helgait (Christopher Lloyd) byl oficiálně členem Techno Union. Můžeme to vidět při zobrazení jeho profilu. Znak Techno Union je vidět vpravo dole. (Veskoslav)
  • Karthon byl vězeňský měsíc, na kterém se nacházelo vězeňské nápravné zařízení Karthon Chop Fields spravované Novou republikou. Místo sloužilo k likvidaci imperiální techniky. Během imperiální vlády byly některé materiály a zdroje z měsíce využity na stavbu druhé Hvězdy smrti. V roce 9 ABY byl zde vězněn Migs Mayfeld, byvalý imperiální sharpshooter (ostřelovač) a žoldák. (Veskoslav)
  • Bezpečnostní hlas, který promlouvá a uděluje instrukce nejprve v lodi Bo-Katan Kryze (Katee Sackhoff) a posléze ve vysokorychlostní „tubě“, patří Catherine Taber, která například dabovala senátorku Amidalu/Padmé v seriálu Klonové války (od r. 2008). (Veskoslav)