Film studia Disney Expedice: Džungle, inspirovaný slavnou atrakcí v zábavním parku Disneyland, je dobrodružnou výpravou do amazonské džungle, ve které se představí Dwayne Johnson jako charismatický kapitán lodi a Emily Blunt jako odvážná průzkumnice na své misi. (Falcon)

Videa (7)

Trailer 11

Recenze (439)

somnar

Má to skvělý začátek, kdy to vlastně pracuje s nějakou přiznanou kašírovaností, jak co se týče postav, tak vizuálu, na němž jsou vidět ty desítky milionů dolarů, ale snad ani jediná pidilokace nepůsobí skutečně, někde u fejkových domorodců to ale nepochopitelně úplně zahodí celou tu bujarou akční nestoudnost poháněnou i držkováním Rocka a Blunt, a už se to jenom táhne. Vlastně tak strašně, že jsem měl problém to dokoukat - a tak si říkám, že jestli covid zabije tento typ filmů, vůbec se zlobit nebudu. ()

ScarPoul

Niekde na pol ceste medzi všetkým. Humor funguje 50/50. Hlavná zápletka je zaujímavá a odkazuje na staré dobrodružné filmy o expedíciách. Preto je myslím na mieste aj prirovnanie k Sommersovej Múmií a Verbinskeho Pirátom. Niektoré veci si z nich totiž veľmi očividne kradne. Lenže filmu chýba vízia. Každý dejový zvrat ( akokoľvek prekvapivý a dôležitý pre vývoj postáv alebo príbehu) je podaný rýchlo a bez potrebných emócií. Jedná sa tak o povrchné plávanie vo vodách žánru, kde očividne nikto zo zúčastnených nemá chuť sa skutočne ponoriť. A keď to už tak spraví, divák musí žasnúť ako čisto modrá voda je v hnedej Amazonke. A myslím že tá konkrétna scéna ponorenia slúži ako perfektná metafora celého filmu. Je tam veľa digitálu. Málo skutočnej túžby vypovedať dobrodružný príbeh. Ako jednohubka to funguje. Aj kvôli roztomilej Emily Blunt. Ale Johnson má svoje herecké limity. A takéto postavy mu skrátka neverím. Vyzerá to tak, že Disney prestáva vedieť, ako sa robí správny príbeh. Kedysi ich tvorba chytala za srdce, teraz sa z nej skôr mi diváci, chytáme za hlavu. ()

Necrotongue

Firma praotce Walta vyprodukovala další úžasné dobrodružství a já jsem ani nestíhal sledovat, z kolika různých zdrojů tvůrci vycházeli (čti kradli, či parazitovali). Z toho, co jsem zaregistroval, to byly Mumie, Indiana Jones, Tomb Rider (hra), Piráti z Karibiku a Co přináší řeka:-) Chci tím říct, že celá záležitost byla převelice "originální", s CGI se nešetřilo (i když na CGI možná ano) a celé to tak vypadalo jako dobrodružně pohádková pomatenost pro malé (vzděláním nepříliš poznamenané) Američany, kteří mají rádi džungli, řeky, lodě, ponorky, jaguáry, svalovce, gaye, hrdinné ženy a vymatlané scénáře. Zčásti jsem jen zoufale zíral, zčásti jsem se nudil a zčásti jsem se utěšoval alespoň tím, že se tu vyskytovala Emily Blunt. Nejmladší syn Viléma II.? Proč? Copak Amíci ví, kdo byl Vilém II.? ()

AppleCore

Neuvěřitelně hravá spielbergovka bez Spielberga, s parádním williamsovským soundtrackem bez Williamse. Hodně se v souvislosti s Jungle Cruise skloňují Piráti z Karibiku nebo Mumie, ona je to ale víc Poslední křížová výprava. Bez pouště a prašných cest, zato na řece a v džungli. Problém je jenom přehnaná digitálnost a přílišná teatrálnost. Velká oddychovka! ()

Lucasion

Tohle bylo fantastický! Cítíte taky ten Piráti z Karibiku vibes?!! To je prostě lahoda. Proč Disney místo točení nových Star Wars nedělá více těhle filmů?? Ok, už těch otazníčků nechám. Ale vážně! Proč posledních Pirátů jsme se dočkali před čtyřmi lety a Disney netvoří tyhle filmy častěji. Naprosto famózní vyprávění, pohlcení příběhem, skvělými herci, hudbou a hlavně zábavou. U Jungle Cruise mě nejvíce baví ta hravost jakou v sobě skrývá. Dlouho jsem se takhle u filmu nebavil a nesmál. Dwayne Johnson nám zraje skutečně jako víno a s Emily Blunt má parádní chemii. Dvakrát ve filmu zazní "Nothing Else matters", což mi přijde jako zvláštní volba, ale vlastně, proč ne, když je to takový klenot. Příběh ač předvídatelný, tak skvěle podaný a dávkovaný. Za mě rozhodně největší překvapení roku. Bavil jsem se, smál jsem se a prosím Disney aby si tohle vzal k srdci. Více takových filmů! Dobrodružné áčka obsazené oblíbenými herci s vtipem a zábavou. Pohádky pro děti i dospělé. Za mě perfektně vymazlené! (88 %) ()

Zajímavosti (17)

• Název filmu se objeví až v 15. minutě. (griph)
  • Když Frank (Dwayne Johnson) bojuje s únosci v přístavu, v jedné scéně jim spálí ruce o hořák a sobě o rozpálenou pánev. Ta se ale pod jeho rukou prohne, protože je gumová. (LaserJet)