To, co se zprvu jednomu inženýrovi zdálo jako skvělý nápad, jak získat miliony dolarů, se zvrtlo do stavu, kdy musí prchat, aby si zachránil holý život, a snažit se přijít na to, proč ho vlastně pronásledují. (Filmbox)

Recenze (446)

Tom Hardy

Slabý kousek zachraňuje vynikající soundtrack a druhá akční polovina. Thurman naprosto nesympatická, Affleck se probudí až v druhé půli a Eckhart je jen na ozdobu. Tři hvězdičky (namísto plánovaných dvou) pouze proto, že tam John nakonec protlačil svou holubici. Více takových vlastnoručních podpisů Johne, nějak stárneš a už to nejsou ty filmy, kdy byla každá akce nutně zážitkem. Škoda, další guru filmové akce je nenávratně pryč a namísto něj zbyl pouhý rutinér... Veliká škoda... ()

Slarque

Dickova povídka se změnila v celovečerní film, takže se počet předmětů v obálce podstatně zvětšil, a protože od povídky k filmu uběhlo rovných 50 let, i kompletně změnil. Scénář je docela dobrý, ale podrobné logické zkoumání nesnese. John Woo natočil inteligentní a překvapivě málo akční sci-fi, u které jsem se ani na okamžik nenudil a ani s obsazením jsem neměl problémy, takže jsem se přiklonil k vyššímu hodnocení (je to tak na tři a půl). ()

Shit

John Woo ma určite na svým kontě lepěí filmy, ale tenhle rozhodně taky neni špatnej. Ben Affleck se fakt hodně snaží a i když to neni zrovna nějakej velkej bitkař, tak mu ty akční scény vcelku jdou. Příběh neni nijek stupidní, spíš se mi zdál na docela dobrý úrovni, i když nedomyšleností je tady hodně, ale když se nad tim nebude přemýšlet, tak vám to ani nepřijde a celej film si užijete ()

swamp

Když jsem zkoukl Next s Cagem (příjemné překvapení) a následně si četl komentáře, téměř každý ho srovnával s filmem Paycheck. Ale podívat se na něj..to byl fakt krok mimo. Cage má oproti Affleckovi charisma, Uma Thurman se do role vůbec nehodí a Aaron Eckhart že má hrát záporáka?! (souhlas s golfistou) Nemastnost, neslanost..nudnost. ()

B!shop

No samozrejme se film nevyrovna Wooovo Hong Kongskejm filmum, ani americkemu Tvari v tvar, ale presto je to celkem slusnej akcni film. Hlavni prednosti je promakanej scenar a Wooovo rezije. Kazdej film, kterej se zabyva casem, ma nejakou tu logickou chybku a tady nich je docela dost, ale kdyz se tak stane, Woo to zachrani nejakou vychytavkou a nebo slusnou akci. A nechybi tu ani holubice. Co se tyce hercu, tak Affleck je docela slusnej, jen bych si je s Umou predstavoval naopak, to ona mela bejt za drsnacku a Affleck za jejiho kamarada. Uma se do role vystrasenejch zenskejch nehodi, i kdyz, zas tak bezbranna taky neni. Eckhart jako zaporak taky neni spatnej a Giamatti coby takova vedlejsi vtipna postavicka taky ujde. A triky jsou naprosto perfektni. Mozna by filmu prospela kratsi stopaz, ale jinak si nemam vicemene na co stezovat. ()

Zajímavosti (19)

• Ve zdánlivě náhodné číselné sekvenci na začátku se objeví jména všech členů štábu a všech předmětů z obálky. (HellFire)
  • Když Jennings (Ben Affleck) a Rachel (Uma Thurman) ujíždí na motorce v tunelu v čase 01:13:58, řekne jí, ať se skloní. Trubka urve policejnímu vozidlu majáky, avšak v následují scéně je auto opět má. Hned v další scéně už zase nejsou. (NutrixChelys)