Impérium se snaží vylákat Obi-Wan Kenobiho. (Disney+)

Recenze (76)

-bad-mad-wolf-

Obi-Wan si oklepal z pláštíku MEH a konečně se zúčastnil epizody, která se dá nazvat dobrou! Jistě, opět tu máme otravné voloviny i srandovní klišé, ale za tím vším se konečně odehrává něco, co má napětí, zvraty a vývoj. I ta akce byla chvílemi cool (nebo aspoň skorocool). Prostředí sice tentokrát nepotěší a hudba je vyloženě strašná (bezradné instrumentální bouření, jímž se Natalie Holt Williamsovi nepřibližuje ani na dohled), ale v kontextu předchozího dění bych tady navzdory relativní banalitě zpracování vyplivl opatrnou sedmičku. May the force be with poslední epizoda! ()

Meridius

Tenhle díl měl potenciál být skvělý, ale tvůrci opět našli způsoby, jak dobré nápady zastínit nelogičnostmi a WTF momenty (otevření brány mečem za pár sekund po tom, co do ní půl epizody střílí; přestřelka na pár metrů, kde troopeři vůbec nic netrefí; dítě opraví hardware přístavu; Impérium nezná air support!? znovu!?; v tomhle díle se ukázalo, že 2 postavy přežily propíchnutí mečem (Qui-Gone, seš amatér) ; proč Bail Organa vyzrazuje největší tajemství galaxie Obi-Wanovi na záznamník!?; ten záznamník dostane Ind, kterej ho hned ztratí, WTF). Vader je v tomhle díle konečně badass, flashbacky jsou super, souboj na konci paráda, kdyby Disney nepovažoval diváka za úplnýho idiota (podle pozitivních hodnocení jich je ale dost), šlo by to za 5*. ()

tomik99

Sice dávám plný počet, ale spíše z nostalgie. Věděl jsem, že se příběhový oblouk okolo Revy nějak vyvine a postava je nyní rázem zajímavější. Flashbacky potěšily, mladý Anakin taktéž, ale vrásky jsou zkrátka vidět a nepomůže ani digitální omlazování. Přesto to byla báječná scéna a epizodu jsem si nesmírně užil a byl celou dobu napnutý. Scénáristicky to ovšem stálo za pendrek, znovu všichni utekli Impériu přímo před nosem, z Vadera je opět vůl, ale už si zvykáme, ne? ()

kenkaku

Tak je to definitivní. Vele-ropucha prostě neumí hrát. Jakmile totiž vypne univerzální přehrávanou polohu “nasraná štěkna” a začne mluvit normálně, působí úplně jinak a “funguje”. Samozřejmě jakékoliv drama ohledně Kenobiho nefunguje vůbec (logicky) a nefunguje samozřejmě ani ohledně Vadera. Mega LOL za Leilu elektrikářku a fakt, že rána do břicha světelným mečem už není co bývala…, ale jinak celkem spokojenost. Epizoda působí hodně “oldschoolově” a na to já slyším. ()

The.Aticus

Nostalgia hrá na plné obrátky a brnká po tej správnej strune.  Vaderrova síla sa konečne priblížila k neprekonateľnej scéne z Rogue One, a Ewan McGregor je proste Obiwan telom aj dušou. Jediná škoda tohto seriálu je počet jeho epizód. Piata epizóda ho konečne okorenila ako taký Slat Bae a ja len dúfam, že posledná epizóda to epicky zavŕši. Trocha ma mrzí nemožnosť komentovať jednotlivé komentáre tuna "skalných Star Wars fanúšikov" typu "Mohol by som dať štyri hviezdy, ale  keď vidím ten nevyužitý potenciál, na štvorku to nie je", alebo "Nostalgia tu funguje a vďaka nej nemám srdce dať dve hviezdy". Broooo! ()

• Ve scéně, kdy Vader (Hayden Christensen) odzbrojí a srazí na kolena Revu (Moses Ingram), je vidět, že Reva nemá připnutý svůj odznak Veleinkvizitora. V další scéně už ho opět má. (Tony-Z)