Parta ne zrovna úspěšných broadwayských herců rozvíří poklidný život městečka v Indianě, když se zastane studentky, která chce jenom vyrazit na ples se svojí přítelkyní. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (84)

Mr.Dogman

Asi hodne lidi tady nechape, ze ten film se snazi byt satirou o coastalni elite a jejich vnucovani liberanich idealu do casti Ameriky, ktera je vidi jen jako progresivni blaboly. Ale ten duvod, proc si ten film zaslouzi jen dve hvezdicky, je spise diky tomu, ze James Corden je naprosta karikatura gayu a dela vice skody, nez dobra pro LGBTQ komunitu. ()

Ryan Murphy posunul svojí woke barevnost na nový level,ale nemůžu říct,že bych se vyloženě nudil.Ba naopak,pokud bych Prom nebral jako LGBTQ agitku,ale jako lehčí satiru na svět celebrit,které jakože pomáhají tam kde o ně nikdo nestojí a důležité jsou spíš PR body než to,zda opravdu někomu/něčemu pomohou,pak je Prom dokonce velmi dobrý.Tak jako tak sem od Murphyho dostal to co sem čekal a upřímně nechápu ty překvapené rozhořčené komentáře u některých jedinců.Pokud sem homofob tak proč bych se proboha měl trestat víc jak dvě hodiny dlouhým muzikálem u kterého je dopředu jasné,že prostě bude gay.Hodně gay...60% ()

Pavlínka9

2 roky jsem měla tento film schovaný na chvíli, kdy si řeknu " a teď už jo!". Ta chvíle nastala, já neměla náladu absolutně na nic a tento film splnil tu "misi", že danýma barvama mi "rozzářil" pozdní odpoledne...Nicméně - je to s*ajda" - co si budem....Je to šílené, praštěné, přehnané, barevné a uřvané...a taky i za mě herecky přehrané... ()

jezurka42

I’m as gay as a bucket of wigs. A bucket of them! Je to průvod zabalen do třpytek a velké duhové vlajky. Je to pochod, za to, kdo jsme a kým chceme být. Je to odchod, od cynismu, narcisismu, nenávisti a zloby. Je to příchod něčeho nového, hřejivého, nekonečného. Tohle je život a za ten je potřeba bojovat žít. Tak pojďme tančit a zpívat, pojďme se bavit a výskat. Pojďme prožívat a žít. Oslavujme sebe a ostatní, oslavujme to, že jsem tady a teď. Doba může být jakkoli temná a děsivá, ale pokud bude tvá mysl svěží a srdce bude oplývat všemi barvami duhy, bude se zdát být vše o něco lepší. A když ještě k tomu na té cestě potkáte čtyři broadwayské hvězdy, které jsou stejně nesnesitelné jako roztomilé a vtipné, nemůžete se přeci cítit zas až tak špatně. ()

Torimmer odpad!

Šíleně povrchní a opět do tváře si nevidící americký vzkaz světu a sobě samé. Jo, oslavovat jejich "správně" fungující systém (a teď nemyslím jen politický, ale hlavně mentální) a zároveň ukazovat bez smyslu prstíčkem na jeden daný problém v onom systému, to by jim šlo. Ale tohle samozřejmě není problém jen Ameriky, tímhle falešným mesiášstvím trpíme všichni lidi. No, pokud se lituje a hraje na hrdiny, když jde přitom jen o trendy a politiku, vypadá to nějak takhle. ()

Zajímavosti (8)

• Dee Dee v písni „It's not about me“ zpívá o tom, že noviny o ni jednou napsaly, že je již příliš stará na to, aby hrála Evu Perón v muzikálu „Evita“. Meryl Streep, která hraje Dee Dee, měla kdysi velmi blízko k tomu, aby získala roli Evy Perón ve filmové adaptaci Evita (1996). Nakonec se rozhodovalo mezi ní a Madonnou, která byla později do role obsazena. Jedním z faktorů, proč se tvůrci rozhodli pro Madonnu, bylo právě i to, že Streep byla výrazně starší. (jezurka42)
  • Angie Dickinson, která je celý život pouze sboristkou, opustí po dvaceti letech produkci muzikálu „Chicago“, protože nikdy nebyla schopna producenty přesvědčit o tom, že by byla skvělou volbou pro hlavní roli Roxie Hart. Nicole Kidman, která Angie hraje, v roce 2002 odmítla roli Roxie Hart ve filmové adaptaci Chicago (2002). (jezurka42)
  • V jedné scéně si Barry (James Corden) stěžuje, že ještě nedokázal získat jedinou cenu Tony (nejvýznamnější divadelní cena), a že je unavený z neustálého nezdaru. James Corden, představitel Barryho, je přitom jediným z ansámblu, který ve skutečnosti cenu Tony vyhrál. (jezurka42)