Po jaderné katastrofě naláká vidina jídla vyhladovělou rodinu do hotelu, kde mají účinkovat v divadelní hře. Diváci ale začnou postupně mizet. (Netflix)

Recenze (61)

EvilPhoEniX

Film má zajímavý příběh s originálním nápadem. Film se odehrává po výbuchu jaderné katastrofy, kde lidem dochází jídlo a bojují o přežití a chystá se charitativní event v místním hotelu, kde návštěvníci dostanou jídlo zdarma i se mohou účastnit divadelní hry odehrávající se v prostorách hotelu. Brzy však návštěvníci začínají záhadně mizet. Ten ústřední nápad je hodně fajn, vizuálně je Kadaver solidní a občas funguje i napětí, jen škoda že to jaksi nestačí. Finální zvrat jsem odhadl někde v půlce, sice jsem rád, že si tvůrci zvolili tuhle cestu, ale rozhodně to chtělo přidat na brutalitě i intenzivitě. Slušný průměr z Norska, který si myslím neurazí, ale dalo se z nápadu vytřískat ještě víc. Příběh***, Akce>Ne, Humor>Ne, Násilí*, Zábavnost***, Hudba***, Vizuál****, Atmosféra***, Napětí***. 5/5. ()

darkrobyk

Příjemná atmosférická jednohubka s pěkným vizuálem nepřináší sice do žánru nic nového, ale rychle uteče. Popravdě chybějící gore (to falešné podříznutí se nepočítá) mi tentokrát až tak nevadilo, páč by z toho pak byl spíše další klon Texaského masakru nebo hor s očima a tak podobně. Jen kdyby na pódiu stál Vincent Price, bylo by to o třídu výše. Ovšem mě trochu zaráží, že si leckdo stěžuje skrze chybějící severskou atmosféru. Tož aby ne, když je to český horor, že? Nejen Karlovy Vary a Praha, ale i Češi početně Nory převážili....a na Čechy to zas tak špatné není. ()

wowylgu313

Rozmýšlel jsem se jak ohodnotím až do samotného konce a právě ten mě donutil nakonec dát čisté 3 hvězdy. Filmu toho hodně chybělo, možná by to chtělo i delší stopáž, přišlo mi to celé takové krátké, rozebrat by to rozhodně chtěli víc. Líbila se mi celá ta atmosféra "hladu" a posléze hotelu. Zajímavý nápad, psychologická hra se rozehrála. Často jsem přemýšlel kdo je herec a kdo není. Emoční konec s epickou hudbou v pozadí opravdu potěšil. Tento film na deštěm prolitý večer rozhodně neurazí. 60 možná 65% dávám ;) ()

BlondJames

Náhodou, tak strašný to fakt nebylo, naopak, příjemná pohoda :) Ale když jsem si to z nudy pustila na usnutí znovu, tak jsem prostě ten Imperial a uličky Karlových Varů poznala s úplnou jistotou, herci skvělí a do toho moje rodné město, zvedám o hvězdu, a to nejen kvůli Varům, ale také proto, že i ve mě se vařila krev,výborný scenář, a až budu mít hlad, nesním svýho psa, ale vás :))) ()

honajz2

Počáteční nápad dost dobrý, ale ve výsledku je strašně zmršený a nevyužitý. Vlastně z toho vypadne to úplně nejjednodušší, co vás napadne a ačkoli se to dlouhou dobu snaží působit strašně tajemně, nepředvídatelně a "mindfuckově", nakonec vám pointa docvakne docela rychle, nejpozději snad u té fotky. Než se zde ta pointa ale vyklube, je už hodina filmu v čudu a závěr taky moc nezachrání. Kór když se to snaží hrát si na přesah, viz. ta závěrečná poslední scéna. Já ji chápu, ale jak ji můžu brát vážně, když o tom postapokalyptickém světě nevím lautr nic? To je taky další problém co s tím mám - svět po jaderné katastrofě a jediný problém je sehnat jídlo? Ale jinak si lidi v klidu bez nějaké ochrany chodí po venku, ačkoli tam jsou mrtvoly? A vodu tam shání sakra kde? Bez ní se přece umírá rychleji a ani v tom luxusním "divadle" po ní není ani stopy. Přitom ten námět by fakt vůbec nebyl špatný. Jen by se ho musel chopit pořádný režisér, který by v tom rozjel pořádně silnou atmosféru (tady sice částečně je, ale že by to člověka pohltilo...), pořádný příběh, skvěle představený svět + nějakou chytřejší a míň odhadnutelnou pointu a byl by z toho majstrštyk. Tohle působí, jako že si chtěl Netflix zařídit další z řady laciných hororů, sehnal nějakého mladíka z Norska, ten napsal to nejlehčí co ho napadlo a pak to natočil. V Česku, takže se na tom podílela i hromada Čechů. Nicméně výsledek je mírně podprůměrný a k tomu všemu je Kadáver tak lehce zapomenutelná záležitost (hlavně kvůli mdlé pointě), že jediný důvod, proč bych si ji kdy v budoucnu vybavil, je ten hrozně promrhaný potenciál. Btw, od stejného režiséra se ještě v dost blízké době chystám na jeho debut, tak snad pro mě dopadne líp... 2* ()

Zajímavosti (3)

• Sál, ve kterém diváci večeří a poté se v něm odehrávají rituály a závěrečná scéna, je v Grandhotelu Pupp v Karlových Varech. (vodelu)
  • Záběry na hotel jsou ve skutečnosti záběry na hotel Imperial v Karlových Varech. (petikacka)