Poslední recenze (535)
Bastard (2023)
Mads Mikkelsen v podání Ludviga Kahlena byl velmi povedený snímek ... Pro někoho nudná scéna ale tenhle styl a doba filmů je určena opravdu jen pro určitou část lidí. Jakmile se ponoříme do příběhu zažijeme jízdu plnou emocí a do toho pořádné drama. Příběh je solidní, herecké výkony luxusní a doplňující hudba je legendární. Fascinující je že Mads jakmile má možnost působit v takovém příběhu tak do toho zřejmě dává doslova všechno. Miluji. Já jsem byl velmi spokojený. Dávám zasloužených 80-85%
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Ten pocit když si týden po shlédnutí pořádně ani nepamatuji co se v tomhle filmu stalo ... Mluví asi za vše ne? Hunger Games měl skončit druhým dílem... Pak to šlo do.... A po x letech tady máme příběh před propadákem. No a asi takhle ... Pustit si to jako samotný filmek bez předchozích snímku tak možná ještě Ok no ... Průměr. Opět moc povídání a moc protahování a ničeho. Doufám že další díl už nebude. Dávám 40-45% za snahu a aspoň nějaké malé zlepšení oproti předchozím dílům.
Hrozba smrti (2024)
Po delší době jsem byl přesvědčen/donucen dát 4 hvězdy. Přesně to dělá 75-80% ... :) hodně si tady urval prostě McGregor ... Naferovku? Byl jsem až v šoku co vybušený zápasník MMA předvedl snad ve své první větší filmové scéně. Prostě pro mě osobně nečekané super překvapení. Ta osobnost mu sedla a hodně si jí užíval! Jake byl také božský "po delší době ukázal že je právem kvalitní herec" ... Příběh je tu tuctový, ničím extra zajímavý. Efekty/bojové scény občas zavání až moc počítačem. Hodnotím tady zřejmě "nečekané zrození herecké hvězdy" ... peníze a tím pádem kvalita tu cítit opravdu je. Já osobně byl v závěru opravdu spokojený. Je to svým způsobem zajímavá šílená jízda... :))) dodatek: původní verzi jsem nikdy neviděl. Hodnotím jako samostatný novodobý snímek.