Snivokraj

• USA Slumberland (více)

Mladá dívka Nemo (Marlow Barkley) s pomocí velkého stvoření, napůl muže a napůl netvora, cestuje do mystické země ve svých snech, aby hledala svého zmizelého otce. (TommyZR)

Videa (6)

Recenze (114)

Marze

Tema rodicovstvi, divy detskeho sveta, ztraty, traumatu a posunuti se v zivote. Pribeh a herecke vykony jsou solidni a vizual okouzlujici. Pusobi to vic mysticky nez magicky. Sny jsou popisovany jako svet bez dusledku  Neni to nejhorsi film a muze podnecovat vasi predstavivost a brnkat na vase srdecni struny. Nakonec me to vycerpalo a uspalo. Ale rodice film mohou pouzit jako chuvu na dve hodiny. ()

Praxis

Překvapivě vlastně hrozně fajn - všichni tak nějak přirození, Momoa vyloženě uvolněný a skvělá Barkley. Vizuálně velmi najs, mnoho neotřelých nápadů, prostě velké překvápko od Netflixu. Hlavně povedené návraty snílků na konci do bdělého světa - ta jeptiška neměla chybu. Pro tento večer jsem něco takového potřeboval. A i když to nepřekope hranice žánru, mělo to kouzlo, jako z časů Hvězdného prachu. Tak dík. 80% ()

ArsenalEagle

Překvapivě hravé a milé rodinné fantasy s přehrávajícím Momou, né zrovna sympatickou hlavní protagonistkou a s přemrštěnou minutáží. Film by si zasloužil další kolo ve střižně, protože místy se opravdu vleče a nebaví. Dovolím si zkopírovat část od monologa, protože přesně vystihuje mé pocity z vlastní myšlenky filmu: "Mělo to úžasnou poetiku, obzvlášť Chrisova postava. Smutný strýček, jehož největší přátelé jsou kliky od dveří... Když se nad tím člověk zamyslí, tak vlastně by to mohlo vysvětlit spoustu věcí. Třeba proč se tolik lidí chová, jak se chová. Zapomněli se vzbudit a jejich lepší já zůstalo ve snu. Na světě potom žije jen stín jejich dávného ducha, šedivý, nudný a bez jiskry." ()

Rathalos

Krasna fantasy komedia,ktora sa odohrava vacsinou v nadherne farebnom svete fantazie a snov,Jason Momoa si to zjavne uziva a je vtipny,mladulinka sympaticka herecka Marlow Barkley je viditelne talentovana,mozno aj buduca hviezda filmoveho platna,potesila aj pritomnost prasiatka,takze viac takychto filmov a budem spokojny...:⁠-⁠) ()

rublik05

Nemůžu si pomoct, ale Snivokraj mě vůbec, ale vůbec nebavil. Nelíbil se mi příběh, který je šíleně nudný a takový zvláštní, nelíbil se mi příliš umělý, až vyloženě škaredý vizuál, herecké výkony jsou přímo otřesné, emoce se rovnají nule, stopáž o délce téměř dvou hodin mi přišla jako nekonečná. Tu jednu hvězdu dávám čistě jen za hudbu, což je snad jediná věc, která se povedla. 2/10. ()

• Film sa natáčal v Toronte (Kanada) od 9. novembra 2020 do 5. februára 2021. (Arsenal83)