Snivokraj

• USA Slumberland (více)

Mladá dívka Nemo (Marlow Barkley) s pomocí velkého stvoření, napůl muže a napůl netvora, cestuje do mystické země ve svých snech, aby hledala svého zmizelého otce. (TommyZR)

Videa (6)

Recenze (114)

Rathalos

Krasna fantasy komedia,ktora sa odohrava vacsinou v nadherne farebnom svete fantazie a snov,Jason Momoa si to zjavne uziva a je vtipny,mladulinka sympaticka herecka Marlow Barkley je viditelne talentovana,mozno aj buduca hviezda filmoveho platna,potesila aj pritomnost prasiatka,takze viac takychto filmov a budem spokojny...:⁠-⁠) ()

rublik05

Nemůžu si pomoct, ale Snivokraj mě vůbec, ale vůbec nebavil. Nelíbil se mi příběh, který je šíleně nudný a takový zvláštní, nelíbil se mi příliš umělý, až vyloženě škaredý vizuál, herecké výkony jsou přímo otřesné, emoce se rovnají nule, stopáž o délce téměř dvou hodin mi přišla jako nekonečná. Tu jednu hvězdu dávám čistě jen za hudbu, což je snad jediná věc, která se povedla. 2/10. ()

Tony.cs

Malý Nemo: Dobrodružství v Dřímkově, byla jedna z mých nejoblíbenějších animovaných pohádek, když jsem byl prcek. Takže tohle prostě musí snést kritiku. Nejprve, obsazení bylo super, Momoa si to užíval a režijně to nebylo vůbec špatný, což jsem od Lawrence čekal. Ale škodí tomu moderní háv. Sny nebyly vůbec fantaskní a pohádkové. Místo krále a úžasného pohádkového paláce tady máme zase nějaký nudný kancl. Noční můra je tu takový bídný "záporák". Mnohem líp by udělali, kdyby vzali scénář animáku a přehrali nám to v hrané podobě. Byla by to obrovská pohádková jízda a byl bych z toho úplně vedle. Teď jsem vedle z toho, jak moc mě to zklamalo. ()

blazma

Neuvěřitelné čemu se Jason Momoa upsal. To spíš vypadá na film pro vyhořelé herce než pro vycházející hvězdu, která se objevovala v poměrně velkých projektech. Nic tedy ve zlém. Rozhodně ten film nemá takové kvality, aby to bylo zajímavé a nečekal jsem, že takový herec bude chtít hrát v rodinné, dětské komedii. Každopádně to pořád plní roli právě tohoto typu žánru a dětem se to rozhodně líbit bude. ()

Malarkey

Francis Lawrence má zřejmě pro fantasy světy slabost. A musím se přiznat, že jsem za to moc rád. Snivokraj je totiž hezký film. Není to pecka, ale v rámci žánru je to určitě solidní záležitost. Škoda, že to fantasy prostředí snů se tu nedá úplně uchopit, byť místy nabízí hrozně hezké prostředí. A přitom to tu začíná filmově naprosto tradičně - jednou rodinnou tragédií. To si ty emoce k hlavním hrdinům uděláte hned, říkáte si. Na Jasona jsem si ale chvíli musel zvykat. stejně tak i na Chrise, který tu opět hraje jednoho ze svých domněle nudných týpků. Divák si pak po shlédnutí musí říkat, kde jsou ty časy, když se na scéně objevil Jack Sparrow a všichni okamžitě věděli, komu ten film patří. Dnes je to všechno komplikovanější, ale jak jsem řekl na začátku. Za každý fajn fantasy film jsem rád. ()

• Film sa natáčal v Toronte (Kanada) od 9. novembra 2020 do 5. februára 2021. (Arsenal83)