Oblíbené filmy (10)
Zmatená duše (2007)
Tak toto je u mňa pán filmík, jediný film ,ktorý som si pozrel na druhý den ešte raz a to ja už druhý krát film moc nepozerám.Takých čo som videl dva krát ,je menej ako mam prstov na tele. Toto dielo ma učarovalo ,možno tým, že to tak podobne citim aj ja. Odporúčam koment od genetique .
Ztraceno v překladu (2003)
Avatar (2009)
Bournův mýtus (2004)
Potomci lidí (2006)
Válka světů (2005)
Ondine (2009)
Vav, odišli mi slová, presne ani neviem,ale asi takto: zamiloval som sa! Toto je jeden z filmov,ktorý naplňa moje skutočné Ja. Ano, sila myšlienky či slova môže byť zázračná, minimálne tak ako je pre mňa tento film. Film pre ľudí, ktorí si všímaju viac ako len príbeh...(Kto mi predá LUCY D. ?).
TRON: Legacy 3D (2010)
Ja len toľko: komu sa aspoň trocha páčil Tron (1982), tak Trona: legacy bude hodnotiť minimalne o hviezdu viac. Kinozážitok bol, 3D efektov mohlo byť viac,Olivia Wilde bola nádherná, Daft punk na vinyloch pomohli.