Recenze (137)
Marie Antoinetta (2006)
Kostýmy na 5*
Šmoulové (2011)
Jednou se podívat a stačí. Zatleskat můžeme grafickému zpracování, šmoulové jsou opravdu reální. Ale nijak zvlášť mě děj filmu nenadchl.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Ne zrovna, že by to byla perla české kinetografie, ale na pobavení dobrý film.
Warrior (2011)
Absolutně nejlepší prožitky, co jsem kdy u filmu měl!!!! Smích střídaly slzy v očích a zničeho nic zase obrovský výbuch radosti!!! Luxusní film!
Kontraband (2012)
Měj jsem skvělý pocit, když jsem odcházel z kina! Dle mého názoru, hooooodně kvalitní záležitost!
Lovci hlav (2011)
WOW! Chvílemi docela "nechutné", ale hodně kvalitní film! Má to děj, příběh a skvělou zápletku!!!!
Muži v naději (2011)
Musím říci, že je to jeden z nejkvalitnějších filmů české kinetografie za poslední dobu, super!
Fešák Hubert (1984)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec!!! :-)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Nikdy jsem nepřišel na chuť tomuto seriálu, ač je plný humoru, vtipných chvilek, apod.
Na vlásku (2010)
Po dlouhé době se konečně objevil nějaký pěkný animák s příběhem!