Poslední recenze (101)
Horror in the High Desert (2021)
Paradni horror, atmosfera by se dala krajet, jeden z nejlepsich horroru roku 2021 a uz nejakou chvili jsem se nebal tolik tak jako u tohoto filmu. Strach s neznama, nadherna priroda, napjeti 10 z 10.
Ghoul (2015)
Tak prekvapive to nebylo spatny, z Ceske produkce se nic dobreho neocekava, ale tentokrat konecne neco. Ne ze to bylo strasidelny, ale atmosfera tam byla, super prostredi, lokace, v pohode herci. Zaver mohl byt lepsi ale zase co jineho tam vymyslet. Prvni horor z ceske produkce ktery se mi libil. Navic skvely napad o seriovem vrahovi, ktery se zaklada na realnych udalostech + hladomor na Ukrajine ktery Stalin schvalne zpusobil.
Svatební cesta (2014)
Klasika, mame tu dalsi "there's-something-in-the-woods" typ horroru, ktery ovsem prinasi neco noveho. Je to neco mezi Evil Dead (1981) a Invasion of the Body Snatchers (1956). Docela to funguje, co mi ale trochu vadilo je v podstate nevysvetleny konec a plno nezodpovezenych otazek tykajicich se deje filmu. SPOILER: Co bylo jako to svetlo z lesa, a co to sakra vytahla z te ******** (kdo videl, vi co myslim ;))