Sestra II

• USA The Nun II (více)

1956 - Francie. Je zavražděn kněz. Šíří se zlo. Pokračování celosvětového hitu sleduje sestru Irenu, která se opět střetává s démonickou jeptiškou Valakem. (Vertical Entertainment)

Recenze (245)

Malarkey

Skoro si pokládám otázku, proč se tyto horory pořád dokola natáčí. Další z řady těch vymítačských, který technicky vzato není špatný, ale je pořád dokola o tom samém. Levná lekačka do kina, která přitáhne diváky, co se chtějí bát, ale za měsíc o ní nebudou mít ani potuchy, protože jim splyne se stovkou dalších podobných. ()

Korbitch

Bohužel i Wanův hororový vesmír postihl mor v podobě female stronger charakterů a dvojka to ještě umocní tím, že SPOILER ALERT zabíjí chlapa kněze na začátku, chlap kněz z první filmu je po smrti též a Valak samozřejmě posedl koho jiného? No chlapa. SPOILER ALERT END Takže krom ségry z prvního filmu jí přicmrndává další černá ségra, protože nesmíme zapomínat i na rasovou vyváženost. No a aby těch holčin nebylo ve filmu málo, celé se to převážně odehrává v dívčím internátě. To jsem ještě čekal, že ten v 50. letech ve Francii povede asiatka a předvedl bych toho Valaka v kině já. Co se týče příběhu, logiky a atmosféry, tady je snad skoro všechno špatně. O tom jen ve zkratce, že ségra kam přijde, tam hned všechno zjistí, ví a na konci samozřejmě relikvii najde snad za 5 minut, zatímco Valak tam už pár týdnů bloumá po okolí a leští si bambus, flákač jeden. No a když se na konci ještě objevil čertík z Princezny ze mlejna, šel jsem do kolen úplně. Vyhozený prachy. ()

Fr

„DÉMON PŘEŽIL…“   Tak nemůžu říct, že by se jako nic nedělo, ale… vlastně se nic neděje. Jeden by mohl říct, že jde o precizně vystavovanej příběh, ale já po 50ti minutách říkám, že je to kurva NUDA! Pak to ještě začne bejt blbý jak troky a vůbec mě to nebaví! Nejzajímavější na tom jsou ty závěrečný titulky… (ne vole, kvůli vysvobození ne…) /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Taissa Farmiga je setrou herečky Very Farmigi, známou např. ze série „ V zajetí démonů“. 2.) K dnešnímu dni je film cca 230 mil. USD v plusu. 3.) Thx za titule „Martin Petřík“. ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  *  NAPĚTÍ  * ()

Skeksis

Tu mi celkom nevadí, že je tam vkuse nejaká mníška a deti. No a čo? Deti mi všeobecne lezú na nervy, ale tu nie. Vraj Diabol - niečo medzi capkom a retardovaným turom domácim, sa najprv lenivo prechádzal po podkroví, a potom extrémne nadšene bežal po schodoch. Ale bol cool, cool. Pripísala by som ho aj na bruselský zoznam zvierat, ktoré môžeme vlastniť. Samozrejme ho, ako to už v hororoch býva, zastavila drevená palica. A klasická Marilyn Manson mníška - v stene, z časopisov, na obraze, pod plachtou a kade-tade vycierajúca zuby, ma tiež potešila. ()

Spiker01

Pro mě citelné zklamání. Už ani wanovky nejsou jistotou, že dostaneme kvalitní horor, pokud jej netočí přímo on sám. Conjuring univerzum se rozvětvilo do nejrůznějších směrů a vzhledem k rozpočtům na sebe stále dokáží vydělat, ovšem, ačkoliv je Valak stále stejně děsivý, nemá to už to štýlo jako v době prvního Conjuringu a v průběhu filmu jsem se už začal nudit. Příště už budu obezřetnější a ještě více omezím horory. Cením však ale Warnery, že poměrně brzy davají své filmy na HBO MAX a navíc v UHD kvalitě. ()

Zajímavosti (14)

• Film bol v Libanone zakázaný kvôli "hanobeniu kresťanstva". (Arsenal83)