Poslední recenze (70)
Invalida (2023)
Drsná čierna komédia o tom jak sa človek dokáže nasrať, keď skončí ako invalid na vozíku. Od kosti uprimné, trochu Guy-Ritchieovské, trochu Tarantinovské a pritom sa to na nič nehralo. Jedine mi trochu vadilo to kolísanie tempa pri rozprávaní príbehu, chcelo to možno ku koncu ešte viac pridať. Camea super, dokonca si jedno strihol aj majster Meliško! Záverečná scéna a titulková piesenka to zabili :D Vďaka bohu za tak dobrú komédiu, pritom pre tak zbytočného slovenského diváka!
Batman (2022)
"White privileged people." a romantické peklo s mačko-ženou to celé poslali do prdele. 3-hodinové chodenie okolo horúcej kaše s multidoplňovaním deja, no stále je to len junior verzia a wannabe Batman. Asi by som si najradsej prial aby toto Batman & Friends kids nepokračovalo. Akože trápne zatopenie mesta? To má byť ono? Smiech. Patizón v maske dobrý tak na BDSM. Bohužiaľ to vyzerá že ešte veľa uhlia sa spáli v motore tohto nelogického a neekologického Batmobilu.
Black Widow (2021)
Nevkusny cover Nirvany bol len predzvestou toho hovna co nam predniesli. Scarlett zostarla a toto je bohuzial len jej velmi nevkusna labutia piesen. Smutocek.