Poslední recenze (26)
Prasáci (2007)
Pripomina my to skor Prci prci prcicky aj ked som nevedel ci pri pozerany to mam brat ako komedie kedze moc humornych scen tam nebolo vedel by som si predstavit lepsie natocenu komediu. Ale ako film na zabitie nudy vas zabavi asi na 1:30. Co sa tyka krasnych holiek tak tych tu je vela :D
Vynález zkázy (1958)
Vratil som sa do roku 1958 a pozeral som ho tymito ocami. Pozeral som na dej a nie na animaciu ani na effekty lebo sa neda porovnavat s grafikou dnesnych filmov. Ale po dejovej stranke bol lepsi ako hromada filmov co denno denne vychadzaju. No co my tak trochu vadilo bolo sermovanie pod vodou, ale nakonec som to zobral humornym sposobom :)
Ghost in the Shell (1995)
"DNA nie je nic ineho nez program vytvoreby tak aby zachoval sam seba" Hacknut pocitac je nic ale hacknut cloveka ovladat ho a vztvorit simulacie na jeho ovladanie. To vsetko je hudba buducnosti ktora by mohla byt jednoho dna mozna.
Poslední deníček (7)
pivo
Co tak dnes ist von na pivo?