Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Příběh, soundtrack, muž beze jména, Claudia, divoký západ, úvodní scéna...
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Žádná výtka, jen samá chvála. Doporučuji extended edition. Pro LOTRa jsem měl vždycky slabost a budu i vždycky mít.
Forrest Gump (1994)
Hanksovo životní role, která dojímá díky jeho skvělému hereckému výkonu. Jediné, co k tomu mohu dodat je snad jen: "Run, Forrest, run..."
Smrtonosná past (1988)
Vtipná akční odreagovačka... Bruce je na to jako dělaný a bez něho by to nebylo to pravé ořechové.
Já, robot (2004)
Výborný a vtipný sci-fi "akčňák". Skvělý nápad a skvělé obsazení.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Vždycky mě rozesměje...nesmrtelné hlášky, které používám i v běžném životě.
Kokosy na sněhu (1993)
Vynikající sportovní komedie, kterou jsem si zamiloval hned po prvním zhlédnutí. Nejen, že film obsahuje několik vtipných situacích a dojemných chvil, ale také dokáže motivovat a to je podle mě velká známka úspěchu.
Rocky IV (1985)
Ještě víc než nejvíc motivační film všech dob. Stallone coby posel vendety úžasně okořeňuje předchozí 3 díly a nechává je ve vzdáleném skrytu mezi stromama daleko za sebou. K tomu samozřejmě patří i písně kapely Survivor, která určuje snad v každém díle rytmus ran do pytle a rychlost točení švihadla. I když film není vůbec určen pro náročné publikum, obsahuje jakési kouzlo, které nenechá diváka odtrhnout oči, dokud nezazvoní gong posledního kola.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Výborný, úžasný, suprový, prostě pro mě dokonalý film. Z tohohle by se měly hlavně filmy skládat - promyšlené a zajímavé dialogy a skvělé herecké výkony a netěžit jen z počítačových triků a prsatejch blondýnek. Vážně mě to vtáhlo do děje, jako bych tam byl s nimi a poslouchal to jejich handrkování o pravdě a faktech. Za mě 100%.