Poslední recenze (132)
To nic, drahá (2022)
Mám ráda filmy, které vás překvapí, donutí přemýšlet, které se dějově obrátí několikrát vzhůru nohama zase zpátky a pocuchaj vám tak trochu nervy… DWD má skvělej, naprosto výtečnej soundtrack, dokonale famózní Florence (a to sem jela primárně na Harryho), perfektní kostýmy, bourácký auta… Nemám moc co vytknout, až na nějaké malichernosti. Nad nima ale ráda mávnu rukou, protože tak skvělej zážitek z kina jsem teda dlouho neměla. Utíká to, baví to…. Jdu do plnejch a vy jděte do kina! :)
Princezna rebelka (2021)
Pokud do kina nejdete za kde jakým filmovým uměním, ale prostě si odpočinout, nezklame vás to. Mě se to líbilo, bavilo mě to, druhá polovina značně víc odsejpala. Ústřední parta byla takovým tím ideálním mixem - mladá holka - sirotek, týpek co chce být rytíř, šašek a parta lasiček. Jako proč ne? Akční dobrodružná výprava, při který sem si hned v několika záběrech vzpomněla na Frozen, Game of Thrones a Hobita, ale jako nevadí. Bylo to vtipný, místy hravě originální, dobře to dopadlo a ničím mě to nenaštvalo.... Taková lepší pohádka :)
Deníček moderního fotra (2021)
Série za sebou jdoucích klišé, které prostě po stopadesáté nepobaví, nepřekvapí, nenadchnou.