Poslední recenze (972)
Havěť (2023)
Arachnophobia 2023/4, trochu přehajpovaná záležitost z Francie, kde by jeden Francouze pohledal. Už jen proto, že ve snímku Havěť mi přijdou pavouci tou menší havětí a dokonce jsem se přistihl, že jim v likvidování obyvatel toho jinak krásnýho domu fandím, necítím to na víc jak 3,5*. Ale oceňuju tu parádní gradaci snímku, kdy pavoučci dosahovali pěknejch extrémů.
Godzilla Minus One (2023)
Takhle se mi to líbí o dost víc, než ve včera viděným New Empire. Temný, atmosferický, depresivní. Amíci už zahnali Godzillu do krajinosti, v Japonsku jí konečně vyladili - především vizuálně - téměř k dokonalosti. Skoro 20% rozdíl v hodnocení oproti Godzille (2014) Garetha Edwardse, která mi přišla stylem nejblíž a navíc přece jen o něco lepší, naprosto nechápu. 4,5*
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Tady muselo kolovat mezi scénáristy hodně drog a na fet se dal už asi i Wingard. Nebo že by zapojili AI, naprogramovali kritéria: ještěři, opice, vše je dovoleno? Miloval jsem Edwardsovu Godzillu, ten lehce hororovej, tajuplnej styl. Sequel byl stejně fajn, jen monumentálnější a i tam mě v kině mrazilo. U Wingardova prvního crossoveru už jsem musel trochu přivřít oči nad infantilitou příběhu, v Novým Impériu se zase musím smířit s jalovým castingem (už zbyla jen sympaťanda Rebecca Hall) a celkově linka s lidmi je nejen zbytečná, to byla vždycky, ale hlavně úplně debilní. Nad naprosto fantasmagorický dění v dutý zemi se člověk musí povznýst, tam už se scénáristům vážně nekladly meze a ano, je tam pro takovej úlet prostor. Úplně nechápu, že zrovna New Empire má nejlepší hodnocení série, na druhou stranu je to pořád kulervoucí zábava, u který člověk v kině parádně vypne a souboje si prostě musí náležitě užít. A o to tam jde především.
Poslední deníček (1)
Hodnocení
odpad - nekoukatelná sra*ka
1* - ze soucitu (pokud je aspoň ten zaslouženej)
2* - podprůměrnej kousek, na kterej se dá koukat
3* - průměr
4* - solidní zábava, který ale ještě něco k dokonalosti chybí
5* - skvělej film / seriál, kterej si můžu pustit kdykoliv...