Poslední recenze (6)
Ella a černý jaguár (2024)
Prostě božské... :-) Trochu podobná linka jako Mia a bílý lev, což ale vůbec nevadilo. Více takových filmů!
Písně země (2023)
Jako mínus vidím, že v traileru je 100 % času jen příroda, kdežto v samotném filmu jsou pak pasáže, kdy manželé sedí ve svém domě a povídají, což dojem z filmu, který měl být ódou na přírodu, trochu kazí. Norsko je krásné, ale ve filmu není ani nějaká moc TOP inspirativní myšlenka a je to takové víc pro starší.
Madam Web (2024)
Miluji filmy, kde je zápletka s alternativním fungováním času. Tenhle film je boží, hlavní hrdinky sympatické a má to poselství. Jeden z filmů, na který má smysl jít vícekrát :-)