Poslední recenze (96)
Zelená kniha (2018)
Po dlouhé době film , který mi opravdu pohladil duši. Prostě nádhera.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Tohle byl nejzábavnější film co jsem za poslední rok viděl. Spielberg zvládl nezvyklý scénář skvěle a film působí jako celek absolutně parádně. Velký palec nahoru!
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Nic moc zajímavého , nápad je dobrý a hodně lidí to určitě zaujme a vtáhne do děje , ale mě to příjde jak jedna z mnoha dalších recyklovaných amerických detektivek. Stačí mi zhlédnout jedna epizoda a pár sestřihů první sezony a mám už udělaný obrázek o seriálu.