Poslední recenze (63)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
1* čistě z nostalgie.
Jurský svět (2015)
Skvělý zážitek! Úplně mě to vrátilo o těch několik let, co jsem viděla prvotní Jurský park, zpátky. I když se film neobešel bez klišé monologů a předvídatelných událostí, vůbec to nevadilo a naopak to i bavilo. Napínavé, děsivé i zábavné. Super!
Slídil (2014)
Bylo pro mě poměrně obtížné hodnotit tento film. Objektivně bych dala 4*, ale tohle je něco, na co člověk jentak nezapomene. Atmosféra je úžasná, vtíravá... Anebo Jake je spíš úžasný a až nepříjemně vtíravý. Jeho postava nezná zábrany, je bezohledná a jde si jen za svým stanoveným cílem, což je hlavním bodem filmu. Film také poskytuje zajímavý náhled na určitý typ a tvorbu zpravodajství. Skvělá hudba a automobilové honičky jak z Rychle a zběsile, že jen chybělo, aby z auta s úsměvem zamával Vin Diesel.