Recenze (19)
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Perfektně vymyšlený, napsaný, natočený a podaný. Musím projít starší epizody ale myslim že se jedná o nejlepší epizodu celýho seriálu. 🎶 If I only could, I'd make a deal with God, And I'd get him to swap our places, Be running up that road, Be running up that hill, Be running up that building, If I only could, oh 🎶
Sedm (1995)
Ano pětihvezdičková záležitost, ale ten nehorázně předvídatelnej závěr?? každopádně při scéně kdy trio jede v autě jsem ani nedýchal
Skins (2007) (seriál)
Absolutní vrchol. Absolutně bezkonkurenční. Nejlepši coming of age seriál všech dob (1. generace). Euforie vedle toho vypada jako nedokreslená omalovánka pro americké děti.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Příběh za tímhle filmem je supr. To jak fanoušci dokázali přivézt zpět prodělečně neúspěsnej film je neuvěřitelny. Ale ten film je prostě špatnej. Kinematografie je fakt hnus. Bolí se na to dívat (nemyslím formát 4:3 ale CGI a produkční design celkově). Naprosto nepřirozený dialogy a vyjadřování postav. Tohle má od umění které si Zack asi myslí že dělá hodně daleko.
Schindlerův seznam (1993)
Bezkonkureční. Neni třeba slov. Nejsou potřeba recenze.
Truman Show (1998)
Možná že to není jeden z nejlepších filmů všech dob ale jak moc jsem za něj rád!
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Jedna hvězda za skvělej fantasy prvek a druhá za roztomilou bloncku ale jinak bych tam všechny propleskal
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Broderick je zde naprosto fantastickej že to ani neni možný! A poselství téhle komedie je silnější než u většiny seriózních dramat. Neskutečny.
Rocketman (2019)
Snaživost a nápady autorů jsou super a spád vyprávění také, jenže, necítil jsem nic, nepřijde mi že Elton v dětství zažil něco co nezažil každý druhý Pepa z depa
Perníkový táta (2008) (seriál)
Tohle není seriál. Tohle je poezie. Tohle je vyšší forma umění.