Oblíbené seriály (10)
Kravaťáci (2011)
Misfits: Zmetci (2009)
Tak jiné a tak úžasné!!! Drsná ale úderná zábava a ani chvíle nudy - já chci další díly!!!!!
Teorie velkého třesku (2007)
Wilfred (2011)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Stejně dokonalé jako Saving private Ryan
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Dr. House (2004)
Postava House M.D. je jedna z nejlepších seriálových postav jaké jsem kdy viděl :D
Útěk z vězení (2005)
Ikdyž tenhle seriál ztrácí na zajímavosti s každou novou sérií, nemůžu se dočkat dalších dílů. Scofield se zamotává do čím dál větších problémů a od každého dílu se pak odvíjí má nálada po celý další týden. Zbývá jen doufat, že scénáristům nedojde dech...