Oblíbené filmy (10)
Titanic (1997)
Miluj mě, prosím (2004)
Láska přes internet (1998)
V tomhle filmu všechno funguje tak, jak má. Ať už to vidím třeba po desáté, nikdy mě to neomrzí. A to díky skvělé zápletce, milému humoru, uvěřitelné romatice i nezapomenutelné hudbě. Nevidím tam žádné slabé místo a navíc mám ráda knihy. Pro mě dokonalé!
Penelope (2006)
Jak na věc (2002)
Tak na tenhle film nedám dopustit. Kniha je brilantní a je jasné, že některé věci prostě nikdy nebude možné filmově ztvárnit. Přesto toto dílo nedělá psané podobě žádnou ostudu ale přinejmenším čest. Sympatičtí herci, přirozený projev, mnou milované britské prostředí a humor. A dobrá zápletka je zaručena už předlohou. Příjemná studie lidských vztahů a zamyšlení nad tím, že nejsme žádné ostrovy :)
Moulin Rouge (2001)
Vadí nevadí (2003)
Velmi příjemná podívaná nejen díky krásné Marion Cotillard. Hra, kterou hlavní postavy hrají je více než zajímavá a nadmíru napínavá. Navíc když jsou v sázce lidské city, se kterými není radno si zahrávat.
Gattaca (1997)
Prázdniny (2006)
Po druhém zhlédnutí se mi film líbil ještě o něco více, také nejspíš proto, že už jsem lépe pochopila, co asi prožívala Cameron. Dá se říct, že celkově se mi více líbila dějová linie, kde figurovali Cameron a Jude, zvláště proto, že miluju anglickou krajinu. Film má pozitivní náboj a myslím, že jde o skvělou Vánoční romantiku.
Dobrý ročník (2006)
Film je tak milý, tak příjemný, obdivovala jsem krásu francouzské krajiny, francouzských měst, zvyků a pomalého způsobu života. Film nemá žádný komplikovaný příběh, spíše jde o sled vzpomínek, zážitků a pocitů. O to je obdivuhodnější, jak je to ztvárněno, aniž bych se u toho stačila na okamžik nudit. Film oslavuje jednoduchost života a zanechal tak ve mně veskrze pozitivní dojmy.